כמה עולה מכשיר להכנת בקבוקים לתינוקות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אז הצטרפו למשפחה שלכם תינוק או תינוקת חמודים? מגיע לכם מזל טוב גדול! אם אתם הורים עם ותק, אתם כבר יודעים למה להתכונן פחות או יותר. אבל אם אתם הורים חדשים אתם בטח מפנימים לאט שהחיים שלכם השתנו לחלוטין. מעכשיו רוב הזמן שלכם הולך להיות מוקדש לטיפול בפעוט שלכם.

אין ספק שהוא דורש הרבה מאוד טיפול והשקעה, אבל למה לא להקל על עצמנו במה שאפשר. אנו הולכים להכיר לכם כאן מכשיר נהדר שיכול לסייע לכם, לחסוך לכם זמן ועבודה, ולעזור לכם להאכיל מהר יותר את התינוק שלכם. נשמע טוב נכון? אז כדאי לכם להמשיך לקרוא!

 

תרכובות מזון לתינוקות

כולנו יודעים שבאופן עקרוני, תינוקות ניזונים מחלב אם. ככה זה, בני האדם הם הרי חלק ממשפחת היונקים. אבל מה עושים כאשר אי אפשר להניק את הילד? ישנם מצבים שבהם האמא לא נמצאת ליד התינוק, שאחד מהם לא מרגיש טוב, או שמנסיבות אחרות האמא לא יכולה להניק את הילד.

בדיוק למצב כזה פותחו תרכובות מזון לתינוקות. מדובר על תרכובות שמכילות את כל החומרים והרכיבים התזונתיים שהתינוק החמוד שלכם צריך לקבל. את התרכובות הללו קונים במצב של אבקה, וכדי להכין אותם לתינוק מערבבים אותן עם מים ומכינים לו בקבוק.

כמה עולה מכשיר להכנת בקבוקים לתינוקות?

מכשיר להכנת בקבוקים

כל הורה מנוסה יודע שלהכין בקבוק לתינוק זו לא משימה קלה כמו שהיא נשמעת. לא מדובר כאן על מזיגה של מים מהברז לבקבוק פלסטיק. הכנת בקבוק לתינוק היא תורה שלמה. צריך להשתמש בכמות מדויקת מאוד של תרכובת המזון, בכמות מדודה של מים בטמפרטורה מסוימת, ולהקפיד על הפרטים הללו.

לעשות את כל זה באמצע הלילה, או כאשר התינוק שלכם צורח, זה בכלל לא תענוג גדול. בדיוק בשביל זה פותח מכשיר ייעודי להכנת בקבוקים לתינוקות. המכשיר נראה כמו בר מים והוא יודע להכין לתינוק שלכם את הבקבוק בתוך 8 שניות בלבד.

 

כמה עולה מעשיר להכנת בקבוקים?

מכשיר הביאמבה בר המתקדם ביותר עולה עכשיו מחיר מצחיק של 1149 ₪. מדובר על מכשיר משוכלל מאוד שדואג להכין לתינוק שלכם בקבוק בכמות מדויקת, בריכוז מתאים, בלי בועות או גושים, ובטמפרטורה המתאימה. שחררו את כל המדידות והניסיונות שלכם להכין בקבוק בחושך באמצע הלילה, ותנו למכונה מתקדמת לסגור לכם את הפינה במהירות וביעילות. כדי לקנות את המכשיר פשוט הקליקו על הלינק הבא לרכישת הביאמבה בר לחצו כאן.

כמה עולה מכשיר להכנת בקבוקים לתינוקות?

מהם היתרונות של הביאמבה בר?

מדובר על מכשיר מהיר מאוד, שמכין את הבקבוק באופן אידיאלי, הוא יחסוך לכם בצריכת תרכובת המזון, ימנע גזים לתינוק, וכמובן שהוא מאושר מבחינה בטיחות על ידי מכון התקנים הישראלי והFDA האמריקאי.

 

סיכום

אם נמאס לכם להתעסק עם מדידות של מים וכמויות של אבקת מזון באמצע הלילה, ביאמבה בר הוא הפתרון המושלם.

כמה עולה מכשיר להכנת בקבוקים לתינוקות?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם