כמה עולה חטיף בטעמים שונים לכלב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בדומה לבני אדם, גם כלבים אוהבים חטיפים ובדיוק כמונו גם הם צריכים לצרוך מעט חטיפים וממתקים על מנת לשמור על בריאותם. בשל כך, חשוב לשלב את החטיפים בתזונה של הכלב שלכם במינון הנכון מבלי להפריז במתן חטיפים שאינם בריאים. אם גם אתם סקרנים לשמוע עוד בנושא – המשיכו לקרוא!

 

כיצד ניתן לבחור חטיף עבור הכלב?

גלישה באתרים המציעים חטיפים לכלבים או כניסה לחנות פיזית לחיות מחמד עלולה להיות מבלבלת באשר להחלטה מהו החטיף הטוב ביותר עבור כלבכם. קיימים סוגים שונים של חטיפים לכלבים ולכן הבחירה באשר לחטיף הנכון עלולה להיות קשה. יש חטיפים שעשויים מטונה, עוף, סלמון, ברווז, כבש ויש חטיפים שעשויים בצורת עצמות קטנות. כמו כן קיימים חטיפים המיועדים לגורי כלבים וגם עצמות גדולות לנשנוש ארוך טווח.

חשוב מאוד לשים לב למרכיבים מהם החטיפים עשויים. כך למשל, מומלץ לבחור בחטיפים שלא עשירים בסוכר או במלח. בנוסף, כדאי מאוד להבין כי חטיפים אלו הינם תוספת לתזונה הרגילה והיומיומית של הכלבים ולא תחליף עבורה. אם נותנים יותר מידי חטיפים לכלב, הוא עלול לסבול מהשמנת יתר כתוצאה מהשיבוש התזונתי ואף לגרום לבעיות בבריאותו. משום כך, חשוב לשמור על מינון נמוך מאוד של חטיפים.

 

למה צריך לשים לב לפני הבחירה בחטיף הנכון?

חשוב מאוד לשים לב לנתונים הטבעיים של הכלב כמו גיל, רמת פעילות גופנית, גזע ותדירות ההאכלה הסדירה של הכלב שלכם. כל אלו יכולים להיות פרמטר שבו תתחשבו כדי להבין איזה סוג חטיף הוא הנכון ביותר עבור הכלב שלכם ומה המינון האידיאלי עבורו. משום כך, כדאי לכם מאוד להתייעץ עם הוטרינר וביחד לקבוע איזה סוג חטיף הוא הנכון ביותר עבור הכלב שלכם ובאיזו תדירות מומלץ לתת לו אותם.

 

כמה עולה חטיף לכלב?

בעת בחירת החטיף הנכןן עבור הכלב שלכם, מומלץ בנוסף לבחינת הערכים התזונתיים המצויים בחטיף לבדוק אם עלות החטיף מתאימה לעוגה התקציבית שלכם. כזכור, חטיף אינו מחליף את המזון העיקרי של הכלב ולכן אין צורך לרכוש כמויות גדולות ממנו.

משום כך, תוכלו להחליט אם להשקיע כמות גדולה יותר של כסף עבור חטיף בכמות קטנה וחד פעמית יחסית או להסתפק בחטיפים הזולים יותר. כך תוכלו לשקלל את כמות החטיפים האידיאלית עבורכם מבלי להוציא סכומי עתק עבורם.

 

כמה חטיפים כדאי לתת לכלב?

על מנת לענות על השאלה חשוב שתכירו את חוק 10 האחוזים. לפי החוק, אסור ששיעור החטיפים יעלה על 10% מהתפריט הקלורי של הכלב. כלומר אם הכלב צורך מזון דל בקלות, ניתן להשלים את השאר עם החטיפים בכמות גדולה יותר אך אם הכלב צורך מזון עתיר קלוריות, ניתן להסתפק בחטיף אחד או שניים.

 

סיכום,

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם וגם לו מגיע להנות מידי פעם מחטיף מפנק, אך יש לזכור לשמור על מינון נכון עבורו כדי לשמור על בריאותו.

 

חטיף לכלב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם