כמה עולה מוצרים לשדרוג החוויה הזוגית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם אנחנו שומעות על חברות שרוצות לשדרג את החוויה הזוגית שלהן אבל הן בוחרות שלא להעמיק בנושא, פשוט בגלל שהן חושבות שמדובר בהוצאה

גבוהה.

יש לנו לא מעט ניסיון בתחום, כך שאנחנו יודעות להגיד לכן ולכם, כאן ועכשיו שמוצרים לשדרוג החוויה הזוגית לא יקרים כמו שאתן אולי חושבות.

רגע לפני שנציין בפניכם כמה פריטים נבחרים והמחירים שלהם, חשוב שנציין כי המדריך הבא מנוסח בלשון נקבה אך הוא פונה לשני המינים.

 

מוצר מספר 1- רוקט פוקט

הרוקט פוקט נחשב לוויברטור בעל השימוש הנפוץ ביותר ולא רק בארץ, אלא גם בעולם. הוא קטן יחסית, אבל איך אומרים? הגודל לא קובע. הרוקט פוקט יגרום לך להיות מאושרת. הוא יעסה את הדגדגן שלך ויציע לך לא פחות מ-4 ראשים ייעודיים לבחירתך. כך שאת יכולה בעצם לבחור בין האפשרויות הבאות:

  • ראש חלק
  • ראש מחוספס ועוד

אם לא די בנתונים האלה, כדאי שתדעי שהוא מאפשר לנשים רבות להגיע לגירוי מקסימלי שיכול להוביל בסופו של דבר לאורגזמה. תוכלי להשתמש בו כמשחק מקדים או סתם בשביל עצמך, לזמן כיף. העלות של הרוקט פוקט צפויה לנוע בין 80 ₪ ל-100 ₪, תלוי בחנות הנבחרת.

 

 מוצר מספר 2  -אורגזמה אקספרס

את המוצר הבא את צריכה להכיר מקרוב. ניתן להשיג אותו בכל חנות סקס שהיא. הוא מוכר כמעורר מינית ותוכלי למצוא בו את הנתונים היבשים (והרטובים) הבאים:

  • בעל מנוע פנימי חזק מאוד
  • מאפשר לך לבחור את הרטט המתאים לך ביותר מתוך כמה אפשרויות
  • מאפשר לעסות ולגרות את הדגדגן

לא מעט נשים מחפשות במשך תקופה ארוכה ויברטור מומלץ, כזה שיאפשר להן לגמור עוד לפני שהן מחדירות אותו פנימה. אם זו השאיפה שלך, תדעי שאת צריכה לבחור באקספרס. תוכלי למצוא אותו באתר אמור שופ במחיר מבצע משתלם ביותר. ברגעים אלו הוא עולה שם 250 ₪ במקום 300 ויותר בחנויות הסקס המתחרות.

 

מוצר מספר 3 – טבעת גומרים ביחד

יצאנו כאמור לחפש מוצרים לשדרוג החוויה הזוגית וחשוב לנו להציג בפנייך  מוצרים שונים עם מחירים משתנים. לכן, בחרנו גם בטבעת גומרים יחד שעולה רק כ-115 ₪ והיא מאפשרת לכם (אפשר להבין זאת מהשם שלה) להגיע לגירוי הדדי ביחד. יכול להיות ששמעתן עליה מחברות. אנחנו שומעות עליה לא פעם ומגדירות אותה כ"השפן עם האוזניים הבולטות". היתרון שלה הוא שהיא מתאימה לשניכם וגם, היא מתאימה את עצמה לכל גודל של איבר מין גברי, כך שאתן לא צריכות להתחיל לערוך מדידות בחדר השינה.

 

לסיום

עד כאן העלויות השונות של המוצרים לשדרוג החוויה הזוגית. כעת, אתן יודעות שמדובר במחירים שמתאימים לכל כיס ומאפשרים לכל אחת ליהנות מאורגזמה עוצמתית. אז למה אתן מחכות? צאו לבחור לך את המוצר שלכן.

צעצוע

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם