כמה עולה מוצרי טיפוח לגבר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות, מודעות הגבר למוצרי בריאות וטיפוח נמצאת במגמת עלייה.

אם פעם גבר הסתפק במספר תמרוקים קבועים – קצף גילוח, בושם נפוץ ואפטר שייב, היום שימוש בקרמים לפנים ולגוף זה כבר לא מילה גסה.

המודעות הזו נובעת מההבנה שלמוצרי טיפוח יש השפעה ארוכת טווח על האסתטיקה ועל הדימוי החיצוני וחשוב מכך, על הבריאות.

לאור העובדה שיותר ויותר גברים החלו להביע עניין בנושא, חברות נבחרות החלו בפיתוח מוצרי טיפוח ייעודיים לגברים. קווי הפיתוח האלו כוללים בין היתר קרמים, סדרות ייעודיות של מוצרי טיפוח ואף מוצרי בריאות שנועדו לחזק את האונות. כמה עולה מוצרי טיפוח לגבר? בדקנו והרי הממצאים.

 

משלמים מעט ומרוויחים הרבה

כמו בכל ענף של מוצרים, גם כשמדובר במוצרי טיפוח לגבר יש סקאלת מחירים רחבה מאוד. בעוד ישנם מוצרים שעולים כמה עשרות שקלים, ניתן למצוא גם כאלו שנועדו לשרת את אותה המטרה במאות שקלים יותר. ממה מושפע המחיר?

 

מיתוג

חברות מוכרות בעלות רזומה נוהגות לתמחר את המוצרים שלהן גבוה, זאת מכורח השם והמוניטין שצברו. אין זה אומר שהמוצרים שלהן יהיו טובים יותר בהכרח משל חברה פחות מוכרת, שמוצריה זולים יותר.

 

כמויות ותכולה

המחיר מושפע כמובן מהתכולה של המוצר שנקנה. אם קונים למשל קרם לפנים, קופסה שמכילה 100 ml לא תעלה כמו קופסה המכילה 75 ml.

 

מטרת מוצר הטיפוח

המטרה של המוצר משפיע גם כן על הסכום שלו, שכן ברור לכולנו שדיאודורנט לא יעלה כמו קרם פנים. לכן אין ספק שהצורך עליו מוצר הטיפוח בא לענות משפיע בהכרח על המחיר, שכן ככל שיש יותר ביקוש, כך יש צפי שהמחיר יעלה.

 

ומה באשר למוצרי טיפוח בעולם הבריאות המינית?

לצד מוצרי טיפוח שנועדו לתחזק את מראהו של הגבר, ישנם מוצרים שעובדים יותר על האונות שלו. הם מיועדים למי שחווה בעיות תפקודיות כאשר הוא מקיים יחסי מין. נטילת מוצרי הבריאות מביאה להתרחשות של תהליכים פיזיולוגיים בגוף – במהלך האקט משתפר תפקודו של איבר המין, וכך חל גם כן שיפור ביחסי המין.

היום המחיר של מוצרים מסוג זה הוא נוח ומשתלם, כחלק מהניסיון להנגיש אותו לקהל הרחב ולסייע בפתרון בעיות מתסכלות שכאלו. אם גם אתם סובלים מהתופעה, בקרו באתר והכירו את מוצר הבריאות שעשוי לשפר משמעותית את חיי המין שלכם.

 

האם ההשקעה משתלמת?

ובכן, אין ספק שכדי לשמור על שגרת טיפוח יום-יומית מוצלחת ופורה, יש צורך בהשקעה כספית במידה. לאור העובדה שהמחירים הם לא בשמיים, יש פה הזדמנות לדאוג לעור, לגוף ולבריאות, דברים שישליכו גם על התחושות הפנימיות שלכם. ההשקעה בהחלט משתלמת עבור מי שרוצה לשמור על שגרת חיים בריאה, ליהנות מתפקוד תקין שמתבטא במישורים שונים ולהסב לעצמו נחת ורוגע בכל הקשור בנראות ובביטחון עצמי.

 

שטרות ומטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם