כמה עולה ויברטור יניקה איכותי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בואו נודה באמת, בין אם אתן רווקות הוללות עם המון סטוצים וריגושים ובטח אם אתן בזוגיות מדהימה: יש דברים שבן אדם לא יכול לעשות לנו.

מצטערות, אבל זו האמת.

אז ויברטורים הם מזמן לא דבר שמסתירות מהחברה, כל אישה ששלמה עם המיניות שלה מרשה לעצמה אחד כזה במגירה – על כל צרה שלא תבוא (;

רוצים להכיר עוד את התחום הכי לוהט כרגע? הכל כאן למטה

 

הויברטור שלי מאיים על בן הזוג שלי

אז כמו שכבר קראתן, היום גם בנות עם בני זוג קבועים מחזיקות לעצמן ויברטור קטן במגירה. שלא נאמר אפילו ויברטורים. כן ברבים.
הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן: המון שעות של קורונה בבית בפיג'מות קצת הורידו את החשק והמשיכה. מותר ואפילו רצוי למצוא ריגוש שיעורר מחדש את ההתלהבות גם ביחד אבל בטח שגם לחוד ושהאגו הגברי ינוח מול הויברטור שלכן.

 

הויברטורים החדשים מבינים – אנחנו גומרות מהדגדגן

אז מעבר לכך שהויברטורים של היום נראים מעולה, הם גם אשכרה מעוצבים לנו. הנשים. אל הקהל היעד אליו הם מיועדים. נכון, יש בנות שגומרות מחדירה ולהן כבר יש פתרון. אבל הויברטורים החדשים הם טיפול מיוחד ונקודתי לדגדגן. אנחנו לא צריכות מכשיר דמוי איבר המין הגברי שיחדור לנו לגוף בשביך להגיע לאורגזמה.

 

המלך של כל הויברטורים: הכירו את ויברטור היניקה

אז קבלו: ויברטור יניקה. קומפקטי, עשוי חומרים היפואלרגניים, עמיד במים ונטען בקלות בעזרת כבל USB. אנחנו אולי משוחדות, אבל גם הלקוחות האחרות מעידות שהויברטור הזה גרם להן להגיע לאחת מהאורגזמות הכי חזקות, ארוכות, מענגות וטובות שהן חוו.
אין שום דבר שנוכל לכתוב כאן כדי להסביר את ההרגשה. זה מוכר את עצמו וזה בלתי ניתן להסביר במילים.

 

מה כל כך מיוחד בויברטור יניקה?

נתחיל מהעובדה הראשונה, לויברטור היניקה יש 10 עוצמות רטט שונות. המכשיר שקט ודיסקרטי גם בעוצמה החזקה ביותר (את לא ממש), ידית אחיזה נוחה וכל זה פשוט גורם לך להגיע לאורגזמה מהירה ובלי חדירה בכלל. בזכות העובדה שלא מתקיימת חדירה של המכשיר, אפשר להשתמש בו גם בזמן המחזור.

 

מחוברת למיניות שלך והכי נשית שיש

לקוחות רבות מספרות שהויברטור הזה גרם להן להנות מהמיניות שלהן, להתחבר אל נקודות העונג ולגלות את עצמן מחדש. "זה ממש כמו אימון" אחת הלקוחות מספרת "אחר כך במיטה עם פרטנר, את יודעת בדיוק מה את רוצה ומה את מסוגלת. הבטחון העצמי עלה ואני מרגישה הרבה יותר סקסית ועוצמתית."

 

אפשר גם בפטמות

נשים רבות מתענגות גם מגירויים בפטמות שלהן. טיפ בונוס סודי: את כיולה להצמיד את ויברטור היניקה לפטמות ולהנות מעונג גדול במרחק לחיצה אחת קטנה.

להיות מחוברת למיניות שלך, להרגיש נשית ועוצמתית יותר מתמיד, אין כאן מקום לבושה! כולן יכולות להנות מאורגזמה.

מכשיר עיסוי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם