כמה עולה הפקדה למשחק בתשלום אונליין?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם חדשים לתחום הפוקר באונליין, קודם כל – ברוכים הבאים! נכנסתם לעולם מלא בריגושים וחוויות שרק משחק הקלפים הסוחף והפופולרי בעולם יכול לספק. לאחר שנרשמתם ל- 7XL והורדתם את האפליקציה, הגיע הזמן להתחיל לשחק! 

בתור אחת מפלטפורמות האונליין פוקר המובילות בעולם, 7XL מספקת ללקוחותיה מערכת נוחה ובטוחה במיוחד עבור כל מה שנוגע לניהול כספים, הפקדות ומשיכות. בכדי שתוכלו לשחק כמו שצריך ולהרוויח מהפוקר של 7XL הפקדה היא לרוב הכרח, אך אל דאגה – המדריך הזה נכתב בדיוק בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולעזור לכם להבין איך מפקידים כסף לחשבון המשחק שלכם ומה העלויות הכרוכות בהפקדה.

 

האם חייבים להפקיד כסף בשביל לשחק פוקר אונליין?

לפני הכל, נרצה לספר לכם שאתם לא בדיוק חייבים להפקיד כסף בכדי לשחק פוקר באונליין. פלטפורמת הפוקר של 7XL אינה מיועדת אך ורק לשחקנים מקצועיים שמהמרים על הרבה כסף, אלא גם לשחקנים חובבים ומתחילים, מה שבא לידי ביטוי באמצעות משחקי ה- Freeroll. משחקים אלה הם חינמיים לגמרי, וניתן לזכות דרכם בשלל פרסים, החל מכרטיסי כניסה לטורנירים גדולים ועד לפרסים כספיים שעשויים להגיע לסכומים של אלפי דולרים!

למרות זאת ועם כל הכבוד, פוקר אמיתי מתנהל עם כסף על השולחן – וזו הסיבה שלשמה התכנסנו כאן היום.

משחק מקוון בתשלום

איך עובדת הפקדת כסף למשחק באונליין?

בכדי שתוכלו להנות באמת מכל מה שיש לפוקר 7XL להציע ולהתחיל להרוויח באמת מהמשחקים שלכם, תצטרכו להפקיד כסף בחשבון שלכם עליו תהמרו במשחקים. בגדול, יש שתי דרכים מרכזיות בהן ניתן להפקיד כסף לחשבון שלכם:

  • הפקדה באמצעות ביטקוין וקריפטו: אחד היתרונות הגדולים של לשחק פוקר ברשת הוא האפשרות לשלם בעזרת מטבעות וירטואליים כמו הביטקוין. הפקדה בעזרת ביטקוין אינה נעשית בעזרת סוכן, אך הסכום שייכנס לחשבון שלכם יהיה כמובן תלוי בערך של מטבע הקריפטו בעת ההפקדה. למעשה, תוכלו לנצל את התנודות בשווי הביטקוין בשביל לעשות יותר מהכסף שלכם!
  • הפקדת מזומן: שיטה זו היא השיטה הפופולרית והמועדפת ביותר, במיוחד אם אתם לא כל כך מעוניינים להתחיל לסחור במטבעות קריפטו בכדי לשחק בפוקר. הפקדת מזומן יכולה להיעשות באמצעות כרטיס דביט או אשראי, ביט ופייבוקס, העברות בנקאיות ואף באמצעות מזומן באמצעות שליח. הפקדות מסוג זה נעשות בעזרת סוכן מוסמך של 7XL בכדי לשמור על רמה מקסימלית של אבטחה.

משחק מקוון בתשלום

האם בטוח לסמוך על סוכן בהפקדת מזומן למשחק?

כפי שציינו, הפקדות המזומן נעשות בעזרת סוכן מוסמך של 7XL, המנהל את כל ההעברה עבורכם, איתו התקשורת מתבצעת לרוב דרך הוואצאפ. בכדי להימנע מכל מיני נוכלים וגורמים עברייניים המנצלים את הפופולריות הרבה של פוקר באינטרנט, כדאי לשים לב שאתם עובדים אך ורק עם סוכן מוסמך ומורשה מטעם החברה.

 

כמה עולה הפקדה למשחק ומה משפיע על העלות?

לשאלה מה היא עלות ההפקדה והעמלה שייקחו לכם על כל הפקדה אין תשובה ברורה וחד משמעית, והיא נעה בין הסוכנים השונים. כל עוד אתם יודעים שאתם עובדים עם סוכן מורשה, תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא יעקוץ אותכם, ואף תוכלו להנות מבונוסים שווים במיוחד!

משחק מקוון בתשלום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם