כמה עולה כמוסות לשיפור הביצועים במיטה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יחסי מין מהנים צריכים להתקיים בכל גיל, לכן אם ישנה ירידה בהנאה במיטה קיימים הרבה פתרונות גם טבעיים שמשדרגים את הביצועים, מחזירים את התשוקה ומאריכים את משך זמן קיום היחסים. סקס הוא אחד מתענוגות חיינו ואין סיבה להתפשר על שפיכה מהירה שמובילה לאכזבה מצד בת הזוג. 

 

סוגי כמוסות לשיפור הביצועים במיטה

כולנו מכירים את הויאגרה אבל ישנם עוד הרבה כדורים טבעיים שיודעים לעשות את העבודה לא פחות טוב, למשל: סיאליס, לויטרה, קמגרה (ג'ל) וגם שמנים, קרמים ומשחות. היכנסו ל https://www.tevapleasure.co.il  והתרשמו מהמגוון הקיים. כל הכמוסות המוזכרות לעיל נותנות מענה לטיפול באימפוטנציה (אין אונות), זקפה חלשה, שפיכה מהירה וירידה בחשק מיני. מדובר על כמוסות טבעיות למקסימום הנאה בזמן הסקס.

 

טווח מחירים של הויאגרה

מחירי הכמוסות משתנים בין הסוגים וכמו כן בין התרופות המקוריות לתרופות הגנריות. ויאגרה המקורית של פייזר נחשבת ליקרה מאד אך היא תרופת המרשם הראשונה לטיפול באימפוטנציה ומחירה 200-230 שקלים ל-4 כדורים במינון הנמוך. התרופות הגנריות של הויאגרה יותר זולות ועומדות על 200-400 שקלים עבור 30 כדורים.

 

טווח מחירים של הסיאליס

גם מחיר הסיאליס, כמו הויאגרה, משתנה בין התרופה המקורית לבין תרופות גנריות טבעיות ללא מרשם. סיאליס מקורי בבית מרקחת ניתן לרכוש בעלות ממוצעת של 400-500 שקלים עבור 8 כדורים ואילו תחליף טבעי של סיאליס יעלה לכם 450 שקלים ל-30 כדורים, ללא מרשם עם משלוח דיסקרטי.

 

טווח מחירים לויטרה

גם פה ישנו הבדל בין כדורים מקוריים לזיופים. לויטרה מקורית במינון משתנה בין 5-20 מ"ג יעלה בין 62-253 שקלים בהתאמה לקופסה עם 4 כדורים, כאשר תחליף טבעי ללא מרשם ניתן לרכוש ב 400 שקלים עבור 30 כדורים.

 

סיכום מחירי הכמוסות

להלן מחירי התרופות המקוריות בשקלים לפי מינון:

מינוןשם התרופה נמוך בינוני גבוה
סיאליס 77 274 293
לויטרה 62 124 253
ויאגרה 229 243 277

סיכום

בעיית אין אונות נפוצה יחסית אצל הגברים, במיוחד בגילאים מבוגרים יותר, אך ישנם הרבה פתרונות היום שקיימים בשוק בין אם כתרופות מרשם ובין אם כתכשירים טבעיים שניתן לרכוש דרך האינטרנט בצורה דיסקרטית. את התרופות המקוריות (מרשם) ניתן לרכוש בבתי מרקחת בעלות גבוהה יחסית עם מינונים משתנים, בהתאם להמלצת הרופא ואילו התכשירים הטבעיים ניתנים ללא מרשם אך מאושרים על ידי משרד הבריאות והם בעלות יותר נמוכה.

זוג מקיים יחסי מין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם