כמה עולה חיתולים למבוגרים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השימוש בחיתולי ספיגה למבוגרים בגיל השלישי כבר ממזמן הפך לדבר שבשגרה ואיבד את רוב הסטיגמות המוטעות שהיו נלוות אליו בעבר. עובדים רבים מהתחום הסיעודי והרפואי ממליצים למבוגרים הסובלים מבריחות שתן או שמתקשים בלהגיע בכוחות עצמם לשירותים להיעזר בחיתולים ייעודיים למבוגרים בכדי לשפר את איכות חייהם וההיגיינה האישית שלהם. אחרי הכל, אי הנעימות הנגרמת כתוצאה מבריחת שתן ואי שליטה בצרכים הינה גבוהה לאין שיעור מזו הנלווה להחלפת חיתולים. במדריך הבא סיכמנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר לגבי חיתולים למבוגרים ואת העלות הממוצעת שלהם.

 

מה הם חיתולים למבוגרים ומתי כדאי להשתמש בהם?

חיתולים למבוגרים הם אמצעי לביש העוזר לבני הגיל השלישי הסובלים מבריחות שתן ובעיות דומות להעלות את איכות חייהם ולשמור על רמת היגיינה גבוהה, ונחשבים לפתרון הנפוץ והטוב ביותר לבעיות מסוג זה. לרוב, נמצא חיתולים למבוגרים בתור פתרון יעיל עבור אנשים הסובלים מאי שליטה על הסוגרים ומבריחות שתן, וכן עבור אנשים שמתקשים להגיע בכוחות עצמם לשירותים ואין ביכולתם או ברצונם להיעזר במטפל סיעודי באופן כה תכוף.

שוק החיתולים למבוגרים הינו בעל מנעד רחב של סוגים ואיכויות שונות, מהם תוכלו להתרשם לעומק באתר כמיטק. מעבר לשיפור הניכר באיכות החיים הנלווית לשימוש בחיתולים למבוגרים, ישנם לא מעט יתרונות בריאותיים נוספים, כגון הגנה מפני פצעי לחץ באיזור האגן הנגרמים כתוצאה מישיבה ממושכת, קלות בהחלפה וניטרול של ריחות לא נעימים.

 

אילו סוגי חיתולים למבוגרים ניתן למצוא?

מבין שלל הסוגים הנפוצים של אמצעי ספיגה למבוגרים, ניתן למנות שני סוגים עיקריים: תחתוני ספיגה למבוגרים וחיתולים למבוגרים. חיתולים למבוגרים הינם חד פעמיים בעוד שתחתוני ספיגה הם תחתוני בד לכל דבר ועניין, ובעלי יכולת ספיגה גבוהה ביותר לעומת תחתונים רגילים. לפני שמחליטים על הסוג המתאים ביותר, מומלץ להיעזר במומחים ובכמה פרמטרים חשובים:

  1. עצמאות וגישה לשירותים: אם אתם מתקשים להגיע לשירותים בכוחות עצמכם, מומלץ להיעזר בחיתולים למבוגרים על פני תחתונים סופגים, מכיוון שהם לרוב קלים יותר להחלפה ובעלי יכולת גבוהה יותר של נטרול ריחות לא נעימים.
  2. אופן השימוש: מומלץ להתחשב בזמנים בהם אתם רואים צורך להשתמש במוצרי הספיגה למבוגרים. למשל, אם הצורך המרכזי הוא נגד בריחת שתן במהלך הלילה, מומלץ להיעזר בתכשירים המתאימים לכך יותר ובתכשירים אחרים לשימוש במהלך היום.
  3. גודל ומידות: חיתולים למבוגרים מגיעים במגוון רחב של גדלים ומידות, לכן כדאי לבחור את המידה המתאימה והנוחה ביותר עבורכם.
  4. ריפוד: חיתולים למבוגרים מגיעים ברמות ריפוד שונות, וממש כפי שצריך להתאים את מידת החיתול למשתמש, יש לבחור את עובי הריפוד בהתאם למה שנוח לכם.

 

מהו טווח המחירים עבור חיתולים למבוגרים בארץ?

טווח המחירים הממוצע עבור חיתולים למבוגרים בישראל לרוב ינוע בין 25 ל- 100 שקלים לחבילה, בהתאם לכמות החיתולים בכל חבילה ולאיכות המוצר המבוקשת.

חִתוּלִים,

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם