כמה עולות מתנות לא שגרתיות ליום האהבה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יומי האהבה הם מסורות של דורות אשר נחגגים בשלל צורות כמו ט"ו באב, וולנטיין דיי, יום האוהבים בברזיל, היום הלבן אשר נחשב כחג האהבה היפני ואפילו

היום השחור אשר מסמל את יום הרווקים.

בשלב מסוים הרעיונות למתנות נגמרים, ואיתם גם הרצון לבזבז הון תועפות על מתנות.

אם גם אתם מרגישים שנגמרו לכם כל הרעיונות והכסף, ואתם מעוניינים להוסיף קצת פלפל לזוגיות שלכם, הגעתם למקום הנכון.

 

מחוות רומנטיות

סוג אחד של מתנות ליום האהבה יכול להיות מחוות ומתנות רומנטיות אשר יגרמו לכם להתאהב, להתרגש ולחוות חוויות מדהימות ביחד. מתנות מהסוג הנ"ל יכולות להיות ארוחה רומנטית לאור נרות שבושלה על ידי בן/בת הזוג, או פיקניק רומנטי בים לאור שקיעה עם שוקולדים, פירות ויין טוב. כל מחווה מסוג זה תעלה לכם בין 50 ל200 שקלים, לפי מידת ההשקעה שתרצו להשקיע באירוע.

 

מתנות עם זיכרונות

סוג נוסף של מתנות בפן הרומנטי הם מתנות אשר מעלים זיכרונות מהעבר המשותף שלכם כזוג. דובי עם תמונה אהובה כבר נהיה בנאלי, אבל מה בנוגע ללוח שעם מפוצץ בתמונות זוגיות ומשפטים שמעלים לכם זיכרונות משותפים? מתנה זו עם קופסת שוקולדים טובה או זר פרחים יכולה לסגור לכם את הפינה ליום האהבה בזול. מצד אחד, הרווחתם בן/בת זוג מרוגשים, ומצד שני לא הוצאתם על זה את כל הכסף מהכיס.

 

מה בנוגע לאוכל

בעבר מתנות ליום האהבה היו יציאה למסעדה, אך כיום בזכות הקורונה אנשים הבינו שצריך לצאת מהקופסא. מה תוכלו לעשות? אם לא תרצו להשקיע הרבה כסף, פתרון מדהים הוא קופסא מפוצצת שוקולדים, חטיפים, וממתקים אהובים אשר תוכלו להכין בעצמכם. מהצד השני, אם אתם מעוניינים להשקיע קצת יותר כסף במאורע, תוכלו להזמין קופסא מוכנה מראש, או סלסלת אוכל אהוב שתוכלו לרכוש כמעט בכל מקום באינטרנט, הודות לקורונה. אם אתם רוצים לקחת את זה אפילו עוד יותר רחוק, תוכלו להפוך את המקרר הביתי שלכם למקרר מלא הפתעות כמו גלידות מגוונות ומיוחדות, חטיפים, שוקולדים וממתקים אהובים מהארץ ומחו"ל.

 

הולכים יותר רחוק

אם אתם בקטע של הוספת פלפל לזוגיות שלכם, יום האהבה בא בדיוק בזמן עבורכם. ולא, זה ממש לא אומר שצריך להזמין מלון או חשפן, ולהוציא כמויות של כסף. את כל המתנות הבאות תוכלו לעשות בצורה " הום מייד". לדוגמא, יום ספא ביתי עם מסאז' מפנק לבן/בת הזוג שלכם, שתוכלו להעביר איך שאתם רוצים בתנאי בית עם מסיכות פנים מצחיקות ופינוקים טעימים.

 

18 פלוס

ומה דעתכם על פנקס צ'קים? תוכלו להכין פנקס פינוקים לבן/ בת הזוג שלכם ובכל צ'ק תוכלו לכתוב דבר אחד אותו תבצעו לבן או בת הזוג שלכם. אתם יכולים ללכת כמה שיותר רחוק בדמיון החל מצק של חיבוק או נשיקה ועד לצ'קים פרועים יותר כמו תנוחת סקס אהובה על בן/ בת הזוג ושימוש באביזרי מין שיוסיפו לכם קצת תשוקה וכיף. במקרה ואינכם יודעים או מבינים בתחום של אביזרי מין מומלצים, תוכלו לחפש באתרי האינטרנט השונים. מתנות מהסוג הזה יכולות לעלות בין 100 שקלים ל500.

 

הבחירה אצלכם

ימי אהבה הם הזדמנויות מצוינות לזרום עם הדמיון שלכם ולהעניק לבן/ בת הזוג שלכם מתנה לא שגרתית ובלתי נשכח. והצד המדהים בכל הסיפור הוא שהפן הכספי לא משפיע על בחירתכם. על פי המצב הכלכלי שלכם והרצון שלכם תוכלו להחליט כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע ופשוט להנות עם האהבה שלכם.

 

מכשיר עיסוי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם