כמה עולה וופורייזר לעישון קאנביס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עד לפני כמה שנים היו 2-3 שיטות עיקריות לעישון קנאביס, אך בתקופה האחרונה, הוופורייזר פרץ לחיינו והוא הביא לשינוי משמעותי בקרב צרכני הקנאביס.

רבים מהם בחרו לעזוב את שיטות הצריכה הישנות והחליטו לעשן באמצעות הוופורייזר שידוע כנוח מאוד לשימוש.

כדי להקל על מי מכם שמתכננים לקנות את המכשיר, יצאנו לבדוק מהי העלות שלו. הישארו אתנו ותגלו.

 

איך אנחנו יודעים את העלויות של הוופורייזר בכלל?

אנחנו צורכים את הקנאביס שלנו בשנים האחרונות אך ורק באמצעות וופורייזר. השיטות האחרות נראות מיושנות, מאז שהכרנו את המכשיר החדשני. כך שיש לנו לא מעט ידע בתחום. אמנם קנינו רק 3 מכשירים עד היום, אבל בכל פעם שביצענו קנייה של מכשיר חדש, ערכנו בירור מקיף אודות כמה מכשירים במקביל. הדבר אפשר לנו להיות בקיאים לא רק במפרט של הוופורייזר, אלא גם במחיר. זו הסיבה שאנחנו יכולים ללקט עבורכם את המידע בקלות ובנוחות, ללא שום מאמץ.

 

המחיר של וופורייזר פאן דאש

בחרנו להתחיל עם וופורייזר פאן דאש, פשוט בגלל שזה הוופורייזר הקבוע שלנו. מדובר במכשיר שעולה נכון לרגע כתיבת מילים עלו בין 400 ₪ ל-480 ₪. ראוי לציין כי  יש מבצעים על המכשיר הזה באופן קבוע, כך שאנו ממליצים לערוך מעקב ולבדוק האם המוצר נמצא כעת במבצע. כך תוכלו לרכוש אותו במחיר הזול ביותר. בחרנו להציג אותו בפניכם בגלל היתרונות הבאים שקיימים בו:

  • קומפרטי ודיסקרטי
  • הגוף שלו עשוי מאלומיניום מושחר
  • מצויד בנוריות לד צבעוניות ועוד

 

המחיר של וופורייזר ג'י פן פרו

מדובר במכשיר קצת מעבר לבסיסי, כך שהעלות שלו עולה בהתאם. המחיר שלו נע בסביבות ה- 520 ₪ והוא יפיק עבורכם אדים טעימים ואיכותיים. המכשיר הזה, בדומה לקודמו גם כן ידוע בקומפקטיות ובדיסקרטיות שלו. כך שאם אתם מעדיפים שהסובבים אתכם לא ידעו שאתם צורכים את הקנאביס שלכם באמצות וופורייזר, דעו שזה המכשיר המתאים לכם ביותר לצורך זה.

 

המחיר של וופורייזר ג'י פן רואם

המכשיר הזה נחשב כמתקדם ביותר לעומת הקודמים שצוינו לעיל. זו הסיבה שהמחיר שלו עולה בהתאם. אתם תשלמו עליו בין 900 ₪ ל- 1000 ₪. גם כאן המחיר משתנה לא פעם בעקבות מבצעים שהחנויות השונות מציעות, כך ששווה לעקוב. המכשיר הנוכחי ידוע בזמן חימום קצר מאוד שנע בין 2 שניות ל- 5 שניות, אז אם אתם רוצים מכשיר שמחמם מהר, זה המכשיר המתאים ביותר עבורכם ואין על כך וויכוח כלל. שימו לב שהמכשיר אפילו מגיע עם אחריות לשנה!

 

לסיכום

עד כאן העלויות של 3 מכשירי וופורייזר לעישון קנאביס. עכשיו, כשאתם מודעים לעלויות של מכשירים אלו ולמפרט שלהם, נותר לכם רק לבחור את המכשיר המתאים לכם ביותר ולרכוש אותו. מאחלים לכם שתיהנו מהמכשיר האיכותי והחדש שלכם, עישון נעים.

מכשיר עישון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם