כמה עולה לטפל בבעיית שפיכה מהירה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שפיכה מהירה יכולה להיות בעיה קשה לפתרון. הקושי במתן פתרון לבעיית שפיכה מהירה, נובע מכך שצריך לשמור שהיצר המיני המוגבר המוביל לשפיכה נשמר היטב, ושהתוצאה של הטיפול לא תהיה פגיעה בהנאה המינית של המטופל. הטיפול בבעיית שפיכה מהירה יכול בהחלט לכלול שילוב של טיפול רגשי, עם טיפול תרופתי ואביזרים נלווים. במאמר זה נפרט על הטיפולים השונים ועל עלותם.

 

טיפול רגשי בבעיית שפיכה מהירה

לעיתים קרובות, המקור של בעיית השפיכה המהירה, ושל בעיות תפקוד מיני באופן כללי, הוא רגשי ולא פיזי. טיפול רגשי יוכל להעלות דילמות לא פתורות אשר נוגעות לנושא המיני מהעבר של הגבר הסובל משפיכה מהירה. טיפול אחר, אשר נקרא טיפול קוגניטיבי, יציע אימונים מכווני מטרה, ואמצעים נפשיים להעלאת כוח הסיבולת של הגבר בזמן קיום יחסי מין, בלי התעמקות במקור הבעיות עצמן. אחד מהכלים העוצמתיים ביותר בנושא השפיכה המהירה בעולם הטיפול הרגשי, הוא הביופידבק. מדובר במערכת של חיישנים המחוברים אל גופו של המטופל, והם מודדים מדדים שונים הקשורים להתרגשות בגופו. המטפל יקרין למטופל סרטונים הקשורים לנושא הדורש טיפול, וילמד את המטופל כיצד לשפר את שליטתו במדדים השונים של גופו. טיפול זה הוא לרוב יקר, ולא מסובסד במערכת הבריאות הציבורית בישראל. עוד על פתרונות שפיכה מהירה שלא קשורים לטיפול רגשי תוכלו לקרוא בהמשך.

 

שימוש באביזרים נלווים להורדת הגירוי המיני

אחד מהכלים הזולים והפשוטים ביותר לטיפול בבעיות שפיכה מהירה, הוא למעשה קונדום. קונדום יכול לסייע בכך שהוא מוריד את סף התחושה של איבר המין הגברי, ולכן מאפשר ללובש אותו להחזיק זמן ממושך יותר במיטה. ישנו מגוון עצום של קונדומים בשוק, כאשר אם מעוניינים בהורדת סף הגירוי, כדאי לבחור בדגמים העבים יחסית. השימוש בקונדום מומלץ גם מסיבות אחרות הקשורות למניעת העברת מחלות מין רבות. מעבר לקונדום, ניתן לעשות שימוש באביזרים שונים שיסייעו להפחית את הגירוי המיני של הגבר. תוכלו לנהל חלק מיחסי המין בעזרת צעצועי מין לנשים, וכך לאפשר לבת הזוג להגיע אל סף הפורקן ממש רגע לפני החדירה עצמה. טיפולים אלו הם כמובן זולים ביותר.

 

שיפור האון הגברי והמצב הבריאותי הכללי

בחירה בטיפול בבעיית האון הגברי, היא בחירה שחייבת לכלול מבט אמיץ ומקיף אל מצבכם הבריאותי הכללי. לעיתים קרובות, בעיית האון הגברי נגזרת מכך שמצבכם הבריאותי אינו טוב. יתכן והבעיה נובעת מעודף משקל, מבעיות לחץ דם, או מאי ספיקת לב. בכל מקרה, שיפור המדדים הבריאותיים הסטנדרטיים, יכול לחולל פלאים בביצועים שלכם בחדר המיטות. כדאי מאוד גם לשקול הפחתה בצפייה בתכנים פורנוגרפיים, אשר עלולים לגרום לשינוי בדפוס ההתנהגות המינית, ורכישת הרגלים לא בריאים שקשה מאוד להיפטר מהם. בכל מקרה, אל תישארו לבד, וחפשו פתרון לבעיה ממנה אתם סובלים.

 

כספים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם