איך קונים ויאגרה ללא מרשם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משחר ההיסטוריה, האנושיות של בני האדם הציבה בפניהם מכשולים. כולם רצו להיות גדולים מהחיים, לחיות לנצח ולהביס את הזמן במרוץ אחר הנעורים. אך האדם אינו מכונה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחיי המין שעם השנים הופכים רצופי אתגרים ומורכבויות.

לשם כך, עומדים לרשותנו תוספי תזונה ותרופות, כמו ויאגרה לדוגמה, שכיום זמינים עבורנו ללא מרשם ומספקים תוצאות מצוינות שמשפרות את המצב פלאים.

 

ויאגרה ללא מרשם – היינו כחולמים?

במרוצת השנים הפכה ויאגרה שם נרדף לפתרון האידיאלי לבעיות בחיי המין ובפרט לאלו שחווה הגבר. עם השנים גברים רבים מעידים על כך שהם סובלים מאין- אונות, מה שפוגע משמעותית בחוויה המינית של זוגות רבים, ומביא פעמים רבות לתסכול וייאוש.

אך עם עד לפני מספר שנים בודדות רכישת ויאגרה היה כרוך בהשגת מרשם מרופא ובמבוכה קלה בבית המרקחת המקומי, כיום ויאגרה ללא מרשם זמינה לכל גבר שמלאו לו 35 שנים, ובלבד שאינו סובל מגורמי סיכון כגון בעיות לב או רגישות לתרופות, וכל חבילה מכילה עד 100 מ"ג של החומר הפעיל- סילדנפיל, ובשימוש של עד 50 מ"ג ביום. הסוגייה עלתה לדיון ב2018 ואושרה לבסוף ע"י משרד הבריאות.

 

מי את, ויאגרה?

אז מה בעצם עושה אותה תרופת פלא ששמה סוף לבעיות המין של זוגות רבים כל כך? ויאגרה, המוכרת בארץ גם כסילדנפיל טבע או תרים, גורמת להזרמה מוגברת של זרימת דם לאזור איבר המין, ופותרת בעיות של היעדר זקפה או זקפה קצרת מועד. החומר הפעיל, סילדנפיל, תורם להרחבת השריר החלק של כלי הדם, על ידי עיכוב האנזים פוספודיאטרז 5.

ברוב המוחלט של המקרים, התרופה תתחיל להשפיע כבר בחלוף שעה מרגע נטילתה, אך משתנה בין אדם לאדם. הזמן הממוצע בקרב משתמשי התרופה נע בין חצי שעה לשעה אחת בלבד. כמו כן, מומלץ שלא ליטול אותה לאחר ארוחה גדולה וכבדה, שכן הדבר עלול להשפיע על השפעתה המיידית.

 

ייעודה הראשוני של הויאגרה

כמו המצאות רבות שתכליתן הייתה אחרת לגמרי, גם הויאגרה לא נועדה בראשיתה להיות משאת נפשם של אלו הסובלים מבעיות אין- אונות. היא פותחה בתחילת דרכה כתרופה לסיוע במחלות לב וכלי דם, היות והחומר הפעיל שבה כאמור, מסייע בהגברת זרימת דם לאזורים מסוימים. עד היום סילדנפיל מסייע לחולים מעל גיל 18 הסובלים מלחץ דם גבוה ריאתי.

 

לא רק טבליות

עד לפני כמה שנים, הדרך המקובלת לנטילת ויאגרה ללא מרשם הייתה בליעת טבליות מצופות, משל היו כדור לכאב ראש או תרופה אנטיביוטית. אך הודות לטכנולוגיה ולקדמה ישנן תרופות ויאגרה העשויות ב100% מחומרים טבעיים, הניתנים לנטילה על ידי אבקה מסיסה במים במגוון טעמים, משחה למריחה באזור הרלוונטי, ואפילו תחליף דבש זלוע המשמש ויאגרה טבעית, המסייע בין היתר גם לשיפור הזיכרון.

 

מדוע ללא מרשם?

ההחלטה לשים סוף למרשמי הוויאגרה נבעה בעיקר מהימנעותם של המשתמשים לעשות שימוש בדרכים המקובלות ולפנות לאתרי אינטרנט מפוקפקים ולרכוש משם מוצרים שאיכותן מוטלת בספק. בסופו של דבר, ויאגרה ללא מרשם היא תרופה בטוחה כאשר המינונים בה מאוזנים ונלקחים על פי הוראות היצרן, ולכן הוחלט על ידי ארגון הרוקחות בשיתוף משרד הבריאות לאפשר רכישת ויאגרה ללא מרשם. על פי מחקרים שעשו מעקב ופיקוח אחר מיליוני משתמשים, התגלה כי השימוש בתרופה בטוח ושימוש בתכשיר העלה הופעה זניחה במיוחד של תופעות לוואי.

 

מחירים שתוכלו לעמוד בהם

בסופו של היום, מומלץ לרכוש ויאגרה ללא מרשם במוסדות בטוחים ומקצועיים, ומאתרי אינטרנט מהימנים, כמו זה של טבע און ליין לדוגמה. שם, תוכלו לבחור מתוך מגוון תכשירים ומוצרים במחירים של עד מאות שקלים. אין ספק שזוהי הוצאה ששווה להשקיע בה, ולבצע רק בחנויות מורשות לכך.

ויאגרה ללא מרשם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם