כמה עולה לתחזק זוגיות טובה לאורך שנים רבות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביחד כבר הרבה שנים? כנראה שהזוגיות שלכם נראית כיום קצת שונה ממה שהיא נראתה בהתחלה. על אף העובדה שהשנים עוברות ונראה שאין עוד מה לחדש במערכת היחסים שלכם, תופתעו לגלות שזוגיות מוצלחת לאורך השנים תמיד דורשת עוד עבודה ותחזוקה. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה קורה לזוגיות לאחר הרבה שנים?

בתחילת הקשר תמיד יש את ההתרגשות של ההתחלה. הפרפרים בבטן והרצון הבלתי פוסק במגע וביטויי אהבה. אולם מערכות יחסים ארוכות בנות מספר רב של שנים אינן נראות ומרגישות כמו בהתחלה. אתם לא אותם אנשים שהייתם בתחילת הקשר, נוספו דאגות חדשות בחיים, התקדמתם במקום העבודה והזוגיות לאט לאט נדחקה הצידה. כדי לשמור על מערכת יחסים טובה ובריאה גם לאחר מספר רב של שנים, תצטרכו להשקיע עבודה ולתחזק את הזוגיות שלכם ממש כמו כל השקעה כלכלית אחרת בחייכם. השקעה זו לא מתבטאת רק בשיח אלא בעיקר דרך מערכת היחסים המינית שלכם. לאור זאת מומלץ להיעזר בטיפים של Love Pleasure סקס.

 

צרו חוזה לזוגיות שלכם

שימו לב! לא בהכרח מדובר בחוזה כתוב המצריך את שירותיו של עורך דין. הסכימו בינכם על כללים חשובים שיהוו אבני דרך עבור הזוגיות שלכם. הקפידו על כללי תקשורת מכבדת ולא פוגענית שתוכל לסייע לכם לתגבר על כל מכשול שלא יגיע. תתפלאו שהעלות הכלכלית של ההסכם הזה היא למעשה אפסית משום שמדובר בנכס של שני הצדדים באותה מידה. ממש כמו שחותמים על חוזה לבניית דירה, כאן תחתמו על חוזה לבניית הזוגיות שלכם.

 

מה יהיה כלול בחוזה הזה?

החוזה הזוגי בעיקר יכלול הסכמה על כלים לשמירת הזוגיות שלכם. כך למשל, תוכלו להסכים על דייט שבועי פעם בשבוע, על שליחת הודעות סמס מחממות את הלב ובעיקר אמירת מילים טובות. שימו לב שלא מדובר בעלות כלכלית מאסיבית בכלל וכי ההוצאה העיקרית שתהיה לכם בשמירה על הזוגיות לאורך זמן היא אך ורק עלות ארוחה הערב בדייט השבועי שלכם. כמובן שעלות הארוחה משתנה בהתאם למסעדה אליה תלכו אך זכרו כי ההשקעה משתלמת בסופו של יום! לאף אחד אין חרטות על חוויות נעימות שבחר בהן ובטווח הרחוק לא זוכרים את העלות הכלכלית כפי שזוכרים את הזיכרונות הנעימים. לשם כך, אל תחסכו בכל מה שקשור לשמירה על הזוגיות והאהבה שלכם אחד כלפי השנייה.

 

לסיכום,

החוק החשוב ביותר שיש לזכור הוא שלאהבה אין מחיר! השקעה בזוגיות שלכם, בין אם זה בטיפול זוגי ובין אם זה בצבירת חוויות פרטיות משלכם בחופשה או בפעילות זוגית הם ההשקעות המשתלמות ביותר עבור הטווח הארוך של הזוגיות שלכם. כך תוכלו לרענן את המערכת הזוגית שלכם ולהימנע משחיקה מוחלטת של האהבה והזוגיות שלכם. זכרו כי מערכת יחסים בריאה משפיעה על כל טווח החיים שלכם במישור המשפחתי ולכן ההשקעה שווה את זה.

זוג

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם