כמה עולים זנים שונים של קנאביס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קנאביס ניתן לרכוש רק באמצעות מרשם רפואי על פי החוק בארץ.

במרשם נקבע המינון וסוג הקנאביס.

יחד עם זאת אין הגבלה על זן הצמח והשפעתו.

לפיכך, חברות רבות משתמשות בזנים שונים המתומחרים בצורה שונה.

כמה עולים זנים שונים של קנאביס? על כך במאמר הבא.

 

המרכיבים של זני הקנאביס

בקנאביס ישנם מרכיבים רבים הנבדלים אחד מהשני בכמות החומרים הפעילים ובזן שלהם. השימוש הרפואי בדרך כלל מתבסס על קנאביס סאטיבה אך גם סוג זה מכיל זנים וערבובים עם חומרים נוספים. זנים המכילים סאטיבה למשל מעניקים לגוף אנרגיה ותיאבון וזנים המכילים אינדיקה מרגיעים את הגוף, מסייעים לכאבי שרירים ומרדימים. לא משנה באיזה סוג או זן מדובר, אלו חומרים ממכרים שמפתחים אליהם תלות נפשית ופיזית ולכן אינם חוקיים לציבור הכולל.

 

אלו זני קנאביס ניתן לרכוש?

ישנם זנים רבים של קנאביס שלכל אחד מהם יש השפעה אחרת על פי הצרכים של המטופל. אנשים שמחפשים טיפול נגד בחילות, כאבים וצריכים משהו שיעזור להם לישון יכולים להסתייע בזן הנקרא רומא עם ריכוז חומר גבוה שמתאים ללילה. זנים של קנאביס אחרים מטפלים גם בתופעות אחרות. למשל זן הנקרא תל אביב הוא בעל חומרים המסייעים להפרעות אכילה ולאנרגיה. זן המכונה לונדון מסייע לנדודי שינה. זן פנדורה בוקס למי שיש לו אישור לסאטיבה מרומם את מצב הרוח, מגביר את האנרגיות של הגוף ומתאים לחולים שאיבדו את התיאבון או למטופלי פוסט טראומה. זן אחר בשם דיירי קווין מסייע לחולים להירגע גם בשעות היום וגם בלילה. אלו רק חלק מהזנים הרבים הקיימים בשוק שניתן לרכוש רק באמצעות מרשם רפואי.

 

כמה עולים זני הקנאביס?

מחירי זני הקנאביס שונים אחד מהשני בהתאם להרכב החומר, המינון הדרוש, ההשפעה של הזן והסוג שלו. בנוסף, עד שהחולים השונים מגיעים למינון הרצוי לוקח זמן. בתחילה הם מקבלים מינון נמוך ולאט ובהדרגה עולים במינון עד שמצבם מתייצב ולפיכך המחיר משתנה כל הזמן. מאפריל 2019 החלו למכור בבתי המרקחת מוצרי קנאביס שונים כמו שמן קנאביס רפואי, פרחים לעישון, קנאביס למריחה, לבליעה ועוד. מאז הרפורמה בתי המרקחת מפרסמים מחירונים מעודכנים של כל הסוגים והזנים השונים של הקנאביס. ניתן לבדוק את הזן הרצוי על פי המחירון המפורסם באינטרנט ולדעת מה המחיר של הזן המבוקש בהתאם לצורה בה הוא נמכר. למשל, פרחים של סאטיבה מזן ניצן תכלת במינון T15 עולים 199 ₪.

 

אלו מטופלים יכולים לצרוך קנאביס?

כיום יש מגוון רחב של מחלות, הפרעות ובעיות שניתן לפתור עם קנאביס אצל מבוגרים וילדים כאחד. מדובר על מקרים מיוחדים כמו: חולי אפילפסיה, קרוהן, פרקינסון, חולי סרטן, חולי איידס, פוסט טראומתיים, נכים ומוגבלים פיזית ונפשית, אוטיסטיים, חולי טרשת נפוצה, חולי טורט ומטופלים סופניים.

 

תפרחת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם