תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תביעת רשלנות רפואית היא הליך מורכב בפני עצמו, אך היא נעשית אפילו מורכבת יותר כאשר מדובר בהליכים המתנהלים מול בית חולים בשל העובדה שהוא גוף גדול וקל מאוד ללכת לאיבוד בהליך של אדם יחיד מולו. כמו כן, לא תמיד ברור האם יש עילה לתביעה ומה כדאי לעשות, בואו נעשה קצת סדר.

 

רשלנות רפואית

נגרם לכם נזק? נראה כי היה ניתן למנוע אותו? יכול להיות שנפלתם קורבן למקרה של רשלנות רפואית. בעיקרון, רשלנות רפואית היא מקרה בו נגרם נזק למטופל כתוצאה מכך שהרופא או מגיש הטיפול הרפואי שטיפל בו לא נהג בזהירות מספקת ולא נתן את מלוא תשומת הלב וכתוצאה מכך פספס משהו שגם נזק, או גרם נזק פיזי של ממש כדוגמת במהלך ניתוח או הליך פולשני אחר.

 

תביעה בגין רשלנות רפואית

בגלל שללא ספק יש צד אחד נפגע בסיפור וצד אחד שאשם בפגיעה, יש עילה לתביעה ואפילו רשלנות רפואית היא עבירה על החוק ולעיתים במקרים חמורים, גם יכול להיות שהאדם שנהג ברשלנות יעמוד לדין. בכול מקרה, האדם אשר חווה את הנזק כתוצאה מהרשלנות הרפואית יכול לבחור לתבוע את מי שגרם לכך.

 

תביעת בית חולים

הרשלנות הרפואית אשר נעשתה נגרמה על ידי מישהו, אך לעיתים יכול להיות כי יש לה כמה אחראים ובעצם אם יחליט הקורבן לתבוע, הוא יפנה את התביעה שלו אל מול הרבה אנשים. כאשר הטיפול או האבחון נעשה בבית חולים, מאוד יכול להיות כי התביעה תהיה מול בית החולים כולו לאור העובדה כי יש היררכיה וכי הגיוני שיש הרבה אחראים לכך שנגרמה הרשלנות הרפואית. מעבר לכך שבית החולים אחראי ומפעיל את הרופאים שבו.

 

עורך דין תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תביעה מול גוף גדול כמו בית חולים היא לא דבר של מה בכך ולכן סביר שתרצו לצדכם עורך דין רשלנות רפואית. הבינו כי תביעות מול בית חולים נחשבות תביעות גדולות מאוד אשר יפגשו את המחלקה המשפטית של בית החולים שסביר כי מורגלת למקרים כאלו ועל כן, תצטרכו לא לגשת לבד להליך ולהיעזר בשירותיו של איש מקצוע אשר יוביל את ההליך וגם ינהל את כול ההליכים המשפטיים שהוא ידרוש.

תביעת רשלנות רפואית בבית חולים תהיה במקרים בהם ננקטה רשלנות רפואית במהלך טיפול או אבחון שניתן בבית חולים. סביר כי התביעה לא תהיה מול אדם ספציפי שכן לבית החולים יש אחריות כוללת על המטופלים שלו ועל כן, התביעה תהיה מול בית החולים כולו. בכל תביעה שכזאת חשוב מאוד שיהיה איש מקצוע שיסייע בהליך וינחה אותו והכתובת במקרים הללו הוא עורך דין רשלנות רפואית עם ניסיון וידע בתחום.

Medical

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם