כמה עולה טיפול בדו"ח תנועה ע"י עו"ד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

את דו"ח התנועה שקיבלתם תוכלו לשלם ולצבור נקודות גם אם אתם חושבים שאתם צודקים. אבל רגע! יש לכם הוכחות חותכות ואתם בטוחים בצדקתכם? עוד לפני שתאריך תשלום הדו"ח פג, פנו לעו"ד תעבורה וערערו. המאמר יפרט כמה עולה טיפול בדו"ח תנועה באמצעות עו"ד תעבורה.

 

משרד עו"ד עם מוניטין שווה כסף

במקרים בהם זקוקים לעו"ד דיני תעבורה כמו: ביטול או ערעור על דו"ח תנועה, מזעור נזקים, ייצוג בבית משפט וכד', חשוב לבחור בעורך דין בעל מוניטין שיש לו ניסיון והצלחות מוכחות. רוב עורכי הדין לא גובים כסף על ייעוץ ולכן ישנה חשיבות רבה להגיע לפגישת ייעוץ ולוודא שאכן יש לכם קייס. עלות של עו"ד בעל מוניטין בוודאי תהיה יקרה יותר מעלות של עו"ד שרק עתה סיים את לימודיו וחשוב לו להתנסות בתיקים שונים. ההבדל יהיה בתוצאות. עו"ד מנוסה ובעל שם שיודע כיצד המשטרה מתנהלת ובקיא בחוקי התנועה ייתן תמורה לכספכם. בניגוד אליו, עו"ד מתחיל יכול להבטיח לכם הרים וגבעות, אך רוב הסיכויים שהתוצאות לא יהיו טובות. עם זאת, ישנם עורכי דין איכותיים שלא יגבו ממכם הרבה כסף. הם יכולים לעבוד על אחוזים ובמקרה כזה בטוח שהתוצאות יהיו לטובתכם כי גם הם בסך הכל רוצים להרוויח.

 

תשלום בהתאם לגודל התיק

אנשים המעוניינים לערער על דו"חות תנועה בגין מהירות מופרזת, אי ציות לתמרור, שימוש במכשיר נייד בזמן נהיגה וכד' לא יוציאו הרבה על עו"ד תעבורה כיוון שבמקרים רבין אלו תיקים קטנים המסתיימים בדיון משפטי אחד. לעומת זאת, אנשים המעורבים בתאונת דרכים עם נפגעים ומקבלים כתב אישום או אנשים שצריכים להוכיח שלא נהגו בגילופין או תחת השפעת סמים בבית המשפט, יאלצו לשלם יותר כי הזמן שעורך הדין ישקיע בתיק והגודל שלו ישפיעו על המחיר. עורך הדין למד שנים רבות והתמקצע בתחום ואין שום סיבה שבתיק גדול יהיו הנחות.

 

תשלום בהתאם לסיכון

כשמקבלים דו"חות תנועה בגין מהירות מופרזת למשל, פעמים רבות הדו"ח מתבסס על אמצעי עקיפה טכנולוגיים כמו: אקדח לייזר, מצלמות וכד'. כאשר עו"ד בטוח שיש כאן טעות והתיק שלכם נושא בראיות מוצקות או עדויות לטובתכם, הסיכון שלוקח עו"ד הוא נמוך. בניגוד לכך, אם הקייס שלכם חלש והחוק אינו לטובתכם, אחוזי סיכויי ההצלחה במשפט יהיו נמוכים יותר וייתכן שעו"ד יוכל למזער אך מעט את הנזקים. לפיכך, זהו פקטור חשוב בקביעת שכר הטרחה לעו"ד ולכן מומלץ להגיע לייעוץ ראשוני ולקבל חוות דעת ללא עלות.

 

ביטול הדו"ח

במקרים מסוימים ובמיוחד אם אתם בטוחים בצדקתכם תוכלו לערער ולנסות לבטל את הדו"ח לבד בהתאם לנסיבות. בתי הדין לתעבורה אינם ששים לגבי ערעורים, אך ההוכחות שלכם בידכם. במידה והדו"ח מוצדק זה כבר סיפור אחר.

 

תנועה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם