כמה עולה שימוש קבוע בבריכת שחייה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החורף הוא זמן מעולה להכין את עצמנו לקיץ.

לא רק פיזית, אלא גם להיערך עם המתקנים והאביזרים הנכונים שיהפכו את העונה למרעננת במיוחד.

בריכת שחייה ביתית היא רעיון מצוין, ואם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם, כדאי לכם.

עם בריכות שחייה ביתיות מגיעות עלויות נוספות מעבר לבריכה עצמה.

כדי לבאר את נושאים אלו, הנה כל מה שצריך לדעת על תחזוקת בריכה בבית.

 

ניקוי וחיטוי המים

בראש ובראשונה, בואו נדבר על היגיינה. מים נקיים, מחוטים ללא עובש וירוקת יבטיחו רחצה בטוחה בבריכה. אפשר לבצע ניקוי וחיטוי למי בריכות שחיה במספר דרכים:

  1. השכרת שירותי "פול – מן" שיגיע בתדירות מסוימת, בדרך כלל אחת לשבוע וידאג לניקיון המים והבריכה. עלות שירות זה תעלה עד 600 ₪ לביקור.
  2. טבליות כלור – בדקרך כלל בריכות ביתיות יגעו עם טבליות לכור ואת אלו שמים במכשיר המסת הכלור אחת לשבוע. מכשיר זה עולה בין 600 ל- 1,000 ₪.
  3. מלח מומס – שימוש במי מלח והמסתם במכשיר סינון מים מיוחד. עלות מכשיר זה יקרה מאוד, כ- 8,000 ₪.

 

משאבות מים

משאבת המים היא חשובה מאוד בבריכת השחייה שלנו. היא מייצרת סירקולציה במי הבריכה ומעבירה אותם במסנן המים. בדרך כלל המשאבות שיגיעו עם הבריכה (סטוק) יעשו את העבודה מצוין, אך ישנן משאבות שלהן מסנני חול. אלו עושים את עבודת הסינון בצורה הרבה יותר טובה. עם זאת, משאבות עם מסנן חול מיועדות לבריכות גדולות, איך שאין צורך להיחפז לרכוש משיר נוסף.

 

כיסוי בריכה

ישנם סוגים רבים של כיסויי בריכה. האפשרות היקרה והנוצצת ביותר היא כיסוי בריכה שעולה מהרצפה בורה של 2 פלטות שבו זמנית מנגנון חשמלי מנמיך את הבריכה, והופך את שטח הבריכה למשטח לאירועים, מסיבות ומה שתרצו. פתרון נוסך הוא יריעת ברזנט שפרוסה לאורך שתי מסילות מקבילות שמתקפלת ומכסה בלחיצת כפתור.

פתרונות אלו יקרים מאוד ועלותם לא תרד מ- 15,000 ₪. הפתרון הפשוט ביותר הוא כיסוי בריכה שמגיע במארז הבריכה הביתית. כמובן שבמידה ונקרא רצוי לקנות כיסוי מיריעת ברזנט. החשוב ביותר – שלא יאפשר חדירה של גופים זרים לבריכה וישמור על בטיחות הילדים בסביבה.

 

מי הבריכה

לא זול למלא בריכה. מילוי חד פעמי של בריכה בגודל של 1.3 מ'X 2.4 מ'X 6.5 מ' תדרוש מכם כ- 20,280 ליטרים של מים. המחיר ל- 1,000 ליטרים בישראל הוא עד 12 ₪.

 

בפרטים הקטנים

מאמר זה מביא לידי ביטוי את העלויות הצפויות לתחזוקת בריכה מהמינימאלית ביותר לגרנדיוזית ביותר. השורה התחתונה היא, שכל מי שיכול ורוצה להביא בריכה להרכבה בבית יכול. עם התנהלות כלכלית נכונה, בריכה ביתית היא ברת השגה וזולה לתפעול, הרבה יותר ממה שחשבתם. טבילה נעימה!

בריכה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם