כמה עולה רואה חשבון לדוח שנתי של מיסים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רבים מאתנו צריכים וחייבים להגיש דוח שנתי של מיסים למס הכנסה. הדוח השנתי ירכז בתוכו מידע ומסמכים רבים על נתוני ההכנסות שלנו, הן החייבות במס והן הפטורות ממס. באותה מידה הדוח השנתי יכלול גם את הניכויים שמגיעים לנו, הזיכויים ועוד טפסים רבים שיעזרו למס הכנסה לחשב ולשכלל את החוב או היתרה שלכם בבחינת המיסים. תהליך הגשת הדוח השנתי למס הכנסה כמו כל תהליך בירוקרטי אינו פשוט, ויש לקרוא ולהבינו לעומק כדי לעשות אותו באופן הנכון שלא יגרום לכם לתשלומים מבוזבזים ומנופחים של מס. לכן רבים פונים לרואה חשבון, שיעשה בשבילם את העבודה באופן המקצועי ביותר. לפניכם הכל על כמה עולה רואה חשבון לדוח שנתי של מיסים.

 

מה הוא בדיוק דוח שנתי של מיסים?

הדוח השנתי של מס הכנסה הוא דוח שנתי שחלק מאתנו צריכים להגיש בסוף כל שנת מס. הדוח דורש לצרף את כל המסמכים הקשורים להכנסות שלנו, החייבות והפטורות במס כאחד. הדוח דורש מסמכים הקשורים לכל עיסוקיו של האדם, הן בארץ והן בחו"ל. כך, יכול לחשב מס הכנסה כמה מס הייתם צריכים לשלם השנה, כמה שילמתם וכמה חוב או יתרה יש לכם בהתאם.

לכן, לדוח השנתי יש השפעה ישירה על הכסף שלכם ועל גודל המס שיילקח ממכם, ולכן יש להגיש אותו באופן המקצועי והמפורט שיש, כדי לשלם בדיוק כמה שמגיע לכם ולא מעבר. לעוד מידע ולתמיכה בהגשת הדוח, פנו אל t190.co.il.

 

מי חייב להגיש דוח שנתי של מיסים?

הקבוצות שצריכות להגיש דוח שנתי על מס הכנסה הן מגוונות וכוללת תנאים ספציפיים אחריהם כדאי לעקוב. הקבוצה הנפוצה והמוכרת ביותר הנה העצמאיים, אלה חייבים להגיש את הדוח השנתי במפורט. מעבר לכך, גם בעלי שליטה בחברה, בעלי הכנסה מנכס שאינו דירה ועוד רבים.

גם שכירים בעלי משכורת גבוהה יצטרכו להגיש דוח שנתי למס הכנסה מאחר ומדובר בסכומים גבוהים שמס הכנסה מעוניין לבדוק. התנאים המפורטים בחוק דורשים מאלה ומעוד מספר קבוצות אחרות להגיש את הדוח השנתי בסוף שנת המס ולדווח על ההכנסות שלהם.

 

כמה עולה רואה חשבון לדוח השנתי למס הכנסה?

מאחר והגשת הדוח השנתי למס הכנסה היא מסורבלת וכוללת מספר מסמכים רב, ובאותה מידה כה חשובה ובעלת השפעה ישירה על הכנסתכם – רבים פונים לרואה חשבון בסוף כל שנת מס, כדי שיטפל עבורם בדוח באופן המיטבי. כל קבוצה שצריכה להגיש דוח שנתי, צריכה להגיש דוח שונה לגמרי – דוח עם פירוטים, מסמכים ואורך שונה בהתאם אליה.

לכן, גם עבודתו של רואה חשבון והתמחור שלו, ישתנו מקבוצה לקבוצה וממקרה למקרה בהתאם. כל במקרה של הגשת דוח שנתי לשכיר בעל הכנסות גבוהות, המחיר ההתחלתי יהיה לרוב 1500 ₪ ללא מע"מ, עבור המקרים הפשוטים והסטדנרטיים.

 

מחשבון וטופס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם