האם אתם זכאים לפטור ממס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אזרחי מדינת ישראל משלמים מיסים למס הכנסה. כן, בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, תוכלו בהצצה קטנה בתלוש המשכורת החודשי שלכם לגלות את הגורמים שאליהם אתם והמעסיקים שלכם מפרישים תשלומים מדי חודש, וביניהם גם מס הכנסה.

אחוז המיסים שאותם כל אחד ואחת מאיתנו משלמים נמדד ביחד לגובה המשכורת ובשקלול של נתונים נוספים, ויש לא מעט אנשים שגם זכאים לפטור ממס, בגין סיבות כאלו ואחרות. כדי להבין האם אתם זכאים לפטור ממס, כדאי שתכירו את העניין הזה קצת יותר מקרוב.

 

זכאים לפטור ממס או לא זכאים לפטור ממס? זאת השאלה

אז נפתח ונגיד בכך שגם הנושא של נקודות זיכוי הוא רלוונטי כאן. בעוד חלק מהאנשים צריכים לשלם את המיסים במלואם, קיימים אנשים שיכולים להנות מנקודות זיכוי שמפחיתות באופן משמעותי את גובה המס שאותו הם צריכים לשלם. אנשים כמו עולים חדשים, חיילים משוחררים, סטודנטים בעלי תואר ראשון ועוד הם אנשים שיכולים להגיש את המסמכים המתאימים, ולקבל נקודות זיכוי שעומדות, בכל חודש, על כמה מאות שקלים.

לעומת זאת, לצד נקודות הזיכוי שמפחיתות את המס, אין מדובר כאן על זכאות לפטור ממס באופן מלא. אז מי בכל אופן זכאי לו?

 

בעלי נכות רפואית – זכאים לפטור ממס בעמידה בכמה תנאים

לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם נכות רפואית שמונעת מהם לתפקד באופן תקין, ואף גורמת להם לא פעם לאבד לחלוטין את כושר העבודה שלהם. המדינה מתחשבת באנשים בעלי נכות רפואית באחוזים גבוהים, ומעמידה קריטריונים ברורים שעל פיהם נקבע מי מהאזרחים בעלי הנכות הרפואית זכאים לפטור ממס ומי מהם לא.

חשוב לציין שבמידה ואתם לא בטוחים אם אתם עומדים בתנאים, תוכלו להיכנס לאתרי אינטרנט שמסבירים בדיוק על התנאים שבהם צריך לעמוד – כך תדעו אם אתם זכאים לפטור ממס.

 

לא בטוחים אם אתם זכאים לפטור ממס? השתמשו במחשבונים

רגע לפני שאתם פותחים בהליכים הבירוקרטים השונים, אתם מוזמנים לבצע בדיקות עצמאיות באתרי האינטרנט, כמו של חברת הגנה פיננסית – החזרי מס, שיוכלו לסייע לכם להבין האם אתם זכאים לפטור ממס, או האם מגיע לכם לקבל החזרי מס בגין מיסים שכבר שילמתם בעבר ללא כל צורך.

בכל מה שנוגע לעניין המיסים, חשוב להבין שמדובר על כספים שלא פעם מצטברים לעשרות אלפי שקלים, שמגיע לציבור לקבל אותם בחזרה ולהנות מהם. לכן, אם אתם חושבים שאתם זכאים לפטור ממס, או שמצבכם הרפואי השתנה ובעקבותיו מגיע לכם לקבל פטור ממס וגם לקבל החזרי מס בגין אלו שכבר שילמתם בעבר – לא כדאי לוותר בקלות על העניין הזה.

 

לא הולכים לבד בדרך לפטור ממס

חברת הגנה פיננסית – החזרי מס מאפשרת לכם להנות מליווי צמוד ומקצועי בדרך לפטור ממס ולהחזרי מס שמגיעים לכם. בהצלחה!

איש סוחב ספרים וספל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם