כמה עולה פגישה עם רמי גרוסברג עובד עריית חולון

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רמי גרוסברג עובד עריית חולון הוא מנהל במחלקת שפ״ע של העירייה. מחלקת שפ״ע היא האחראית בעיר על התברואה, ניקיון שוטף של העיר, הדברת מזיקים במרחבים הציבוריים, אחזקת תשתיות, גינון ועוד. קיצור ראשי התיבות שפ״ע הוא שיפור פני העיר, וזה הוא תפקידה.

מחלקה זו עובדת ימים ולילות בכדי לשמר ולשפר את תנאיהם של תושבי העיר חולון. במאמר זה, אנו נסקר בקצרה את חלק מן הנושאים השונים הנמצאים תחת האחריות של המחלקה.

 

תחומי האחריות של מחלקת שפ״ע בהנהלת רמי גרוסברג עובד עריית חולון

תברואה

תברואה היא רק אחת מתחומי האחריות של מחלקת שפ״ע בניהולו של רמי גרוסברג עובד עריית חולון. במסגרת תחום התברואה מתבצע מידי שבוע ואף יום פינוי אשפה לכל סוגיה, פינוי גזם ופינוי גרוטאות שנזרקו על ידי תושבים ועסקים בעיר. עבודה זו מתבצעת לעיתים קרובות תוך מטרת העל – שמירה על תברואתם של תושבי העיר חולון.

 

ניקיון שוטף של שטחי העיר

בעיר חולון מתגוררים מעל ל- 200 אלף אזרחי מדינת ישראל. כל אדם בעולם מייצר כ- 1.7 ק״ג אשפה ביום, ניתן רק לדמיין כמה העיר מתלכלכת כאשר נמצאים בה מעל ל- 200 אלף תושבים. ולכן, מחלקת שפ״ע בניהולו של רמי גרוסברג עובד עריית חולון משקיעה את מיטב כוחותיה בניקיון השוטף של העיר על אף כמות האוכלוסייה הגבוהה והמאתגרת.

 

הדברת מזיקים בשטחים עירוניים ציבוריים

השטחים הציבוריים בעיר חולון משמשת רבים מתושבי העיר. גני המשחקים, הפארקים, המדרכות, ואולמות התרבות הם חלק מרווחתם של תושבי העיר ומחלקת שפ״ע דואגת ואחראית לתנאים הטובים הנמצאים במתקנים אלו בעזרת הדברת מזיקים בשטחים עירוניים ציבוריים ופעולות נוספות.

 

פינוי פגרים

לצערנו, גם עבודה כזאת קיימת עבור מחלקת שפ״ע. פינוי פגרים הינו הכרחי עבור שמירת תנאי תברואה תקינים לתושבי העיר. פגרים מתאספים בכל יום: חתולי רחוב, עכברים ועוד, פגרים אלו מפתחים מחלות וחיידקים במהירות רבה ועלולים לפגוע בבריאות האזרחים. מחלקת שפ״ע פועלת על בסיס יום יומי בזיהוי ופינוי פגרים ברחבי העיר.

 

שירותים וטרינריים

בעיר כל כך גדולה כמו העיר חולון, קיימים עשרות אלפי בעלי חיים. כל בעל חיים, זקוק לטיפול וטרינרי תקופתי כדי לשמור על בריאותו ועל בריאות הסובבים לו. מחלקת שפ״ע מקדמת את חיסוני הכלבים, עיקור חתולי הרחוב וטיפול בכלבים משוטטים.

 

קידום ורישוי עסקים

עסקי העיר הינם תחת אחריותה של מחלקת שפ״ע בעריית חולון כבר מהשלב הראשוני של בית העסק. כל עסק באשר הוא, זקוק לרישוי לפני תחילת עבודתו. אישור זה מתבצע בתיאום בית העסק ביחד עם מחלקת שפ״ע.

 

לסיכום

רמי גרוסברג הינו מנהל במחלקת שפ״ע בעריית חולון. בעיר חולון מתגוררים מעל ל- 200 אלף אזרחים. תפקידה של מחלקת שפ״ע הוא לשמור על ניקיון העיר, תברואת האזרחים ובעלי החיים ועוד.

ניקיון עיר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם