כמה עולה ניקוי ספות בד ומה הפערים המרכזיים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישנם מעט מאוד פריטים שאנחנו משליכים לפח כשהם מתלכלכים. אפילו בגדים, שחלק משמעותי מהמהות שלהם היא להגן עלינו מלכלוך – נשטפים שוב ושוב. ספה היא בדיוק פריט כזה. ספה היא פריט עיצובי שתוכלו למצוא בכמעט כל בית בישראל. ניתן למצוא ספות בעיקר בסלון, אך אפשר לראות אנשים ששמים ספות בחדר השינה או בגינת הבית.

 

למה לעשות ניקוי לספות בד

ספות, כידוע, יכולות להיות מרופדות בעור, דמוי עור ובדים שונים. בעוד שעור ודמוי עור דוחים לכלוך, ריפוד בד דווקא סופג לכלוך. אבל כמו שכבר אמרנו, לא נזרוק ספה לפח רק בגלל שהיא התלכלכה. לכן הפתרון המתבקש יהיה לנקות את הספה באופן מקצועי. אבל כמה עולה ניקוי ספות בד? ולמה יש כאלו הבדלים במחירים בין חברות הניקוי השונות? התשובות לשאלות הללו – בטקסט שלפניכם.

 

כמה עולה ניקוי ספות בד

המחיר עבור ניקוי ספות בד משתנה בעיקר בהתאם לרמת המקצועיות של המנקה ואורך הספה. כמובן שיש גם הבדל במחירים לפי המיקום בארץ, וניקוי ספות בתל אביב לא יעלה כמו ניקוי ספות בנתניה. סך התשלום עבור ניקוי ספות בד נגבה לפי מספר המושבים. לקוחות רבים נוטים להתבלבל ולחשוב שאם יש להם שתי כריות ישיבה – יש להם ספת שני מושבים.

אולם האמת היא שמושב הוא למעשה מונח מקצועי מתחום הריהוט, והוא מייצג מידת אורך של 60 ס"מ. לכן, אם יש לכם ספה באורך של 180 ס"מ עם שתי כריות או אפילו כרית אחת – הניקוי יהיה ניקוי ספת שלושה מושבים. ניקוי ספת בד נע סביב 100 ש"ח למושב. חשוב לציין שניקוי ספות בד מחושב גם לפי דמי ההגעה המינימליים (המשתנים בין חברה לחברה), וגם לפי העבודה עצמה.

 

מה הפערים המרכזיים בין שירותי ניקיון ספות

יש כמה וכמה גורמים שיוצרים פערים בין שירותי הניקיון השונים. קודם כל, רמת המקצועיות של החברה המנקה היא פקטור משמעותי. מתוך רמת המקצועיות נגזר גם רמת המכשור בו המנקים משתמשים, איכות חומרי הניקיון ועוד.

בנוסף, הרכב הבד יוצר פערים בין שירותי ניקיון הספות השונים. בד אימפלה, הנקרא גם בד טפלון, מיועד לדחות לכלוך – אבל גם חומרי ניקוי. לכן חשוב לבחור בחברה המתמחה בכלל סוגי הניקוי, על מנת לוודא שהספה שלכם תצא נקייה. בד טפלון קשה יותר לניקוי, ולכן גם עלות הניקוי שלו היא גבוהה יותר.

 

סיכום

לסיכום, ניקוי ספות אולי נשמע כמו עניין פשוט, אך כפי שקראתם – מדובר בעניין מורכב למדי. לכן חשוב לבחור בחברה מקצועית לניקוי ספות, שתבטיח שתקבלו את התוצאה הרצויה. המחיר של ניקוי הספה משתנה מכל מיני גורמים, אך ניתן לומר שהמחיר הבסיסי הוא 100 ש"ח על כל 60 ס"מ. במקום לשלם עשרות אלפי שקלים על ספה חדשה, פנו לחברה מקצועית לניקוי ספות.

ספות בד נקיות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם