כמה עולה לנקות ספה בבית הלקוח?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פעמים רבות הדרך לחדש את הספה בבית היא פשוט לנקות אותה. במקום להוציא כסף על ספה חדשה, אפשר פשוט להזמין ניקוי לבית הלקוח, וליהנות ממראה מרענן וחדש של הספה שלכם. המאמר יפרט כמה עולה לנקות ספה בבית הלקוח.

 

למה צריך לנקות את הספה בצורה מקצועית?

לא פעם אנשים רבים מחפשים דרך לרענן את הריהוט שלהם ובפרט את הספות בסלון. במיוחד בבתים בהם יש ילדים או בעלי חיים מגלים שהספה מוכתמת, קרועה, שרוטה, הריפוד יצא מהתפר וצריך יד מקצועית כדי שהספה תהיה נקייה. בנוסף, ישנן ספות שגם שואב אבק או ניקוי אגרסיבי יותר לא יעזור ולכן לאיש מקצוע יש את היכולת להסיר כתמים סוררים עם חומרים וציוד מיוחד שאינם מזיקים לבד הספה.

ניקה בצורה מקצועית

כמה עולה לנקות ספה בבית הלקוח?

מי שרוצה לנקות בצורה מקצועית את הספה שלו יעדיף לא להוציא כסף על הובלה ויזמין את הניקוי המקצועי עד הבית. לאיש המקצוע יש מכונות מקצועיות, חומרים איכותיים עם אישור של מכון התקנים והוא מעניק אחריות על העבודה. לפיכך, ניקוי יסודי של ספה מחושב לפי סוג הספה ושיטת הניקוי.

כלומר, האם מדובר בספת עור או בספה מבד, כמה מושבים בספה והאם צריך לנקות אותה באמצעות קיטור או באמצעים אחרים. בגדול מדובר על מחירים הנעים בין 240-700 ₪ בהתאם לפרמטרים אלו. ראו מחירון לניקוי ספות.

 

העלות של ניקוי ספות מבד

ספות מבד עשויות מסוגי בד שונים. למשל, פשתן, קטיפה, משי או בד רגיל. בדומה לכך ספות מסוימות עשויות מבד דמוי עור, מעור או מזמש. בנוסף, ישנן ספות עם שני מושבים, שלושה מושבים, 2+3 מושבים או כורסאות עם מושב אחד.

לדוגמה ניקוי ספה מבד רגיל עם 2 מושבים תעלה בין 160-240 ₪ ו-3 מושבים בין 240-360 ₪. בספות עם בד פשתן או קטיפה המחיר יהיה מעט גבוה יותר. אם מתכוונים לנקות את כל הספות המחיר יהיה בין 400-600 ₪.

 

העלות של ניקוי ספות עור

את ספות העור ניתן לנקות באמצעות קיטור או ללא קיטור. אם מדובר על ניקוי ספת עור עם 2 מושבים המחיר יהיה בין 240-300 ₪ בין אם משתמשים בקיטור ובין אם לא. ניקוי ספת עור עם 3 מושבים תעלה בין 360-450 ₪ ואילו ניקוי כל הספות מעור בבית של 2+3 מושבים יעלה בין 600-700 ₪.

 

מדוע יש הבדלים במחירים השונים?

ההבדלים בין המחירים נובעים לא רק מסוג הבד וכמות המושבים. לעיתים צריך לנקות את הספות באופן ידני, דבר שאורך זמן. ישנן גם ספות שלא מתאימים להן חומרים מסוימים ויש לחזור על הניקוי מספר פעמים. לסיכום, מומלץ להזמין ניקוי ספות לבית הלקוח במחירים אטרקטיביים ולקבל מראה חדש שמוזיל עלויות של ספה חדשה.

לנקות ספה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם