כמה עולה ניקיון לאחר שיפוץ והאם זה תחום האחריות של ועד הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בואו נעשה קצת סדר, לא הכל תחת האחריות של ועד הבית, אך גם לא מעט לא נמצא תחת האחריות של ועד הבית. ניקיון לאחר שיפוץ, תלוי איפה בדיוק, ואף אחד לא רוצה להיכנס למחלוקת עם שאר הדיירים על איך כל הדבר הזה אמוק להתנהל. דרך חברת ניהול ועד בית תגלו שהכל יכול להתבהר, מחירים ברורים אחריות מובהקת, כל השאלות שלכם יקבלו מענה וכל מה שיהיה צריך לטפל בו , יטופל בקלות רבה.

 

ניקיון לאחר שיפוץ

בדרך כלל את הצעת המחיר עבור ניקיון אחרי שיפוץ תקבלו כבר בהשמנת השירות דרך הטלפון, חשוב לתאר היטב לחברה הניקיון את גודל המרחב, השיפוץ שנעשה ומה בדיוק תרצו שחברת הניקיון תעשה. בהתאמה לכל הגורמים האלו תוכל חברת הניקיון להעריך את העלות שתתבקש, במקרים מסוימים כשתגיע למקום יתכנו שינויים בהתאם לסיטואציה.

 

מה כלול בניקיון בדרך כלל

המחיר שתקבלו עבור הניקיון, יכלול שאריות אבק וטיח שנשארו מהשיפוץ, קרצוף יסודי של הרצפה, ניקוי של כל חלקי המקום, פינות, משטחים, אביזרים גדולים. כל הניקיון הזה נועד להביא את המקום למצב מושלם, שיהיה שוב נעים להיות בו. שימו לב שיש דברים שלא נכללים תחת השירותים של חברת ניקיון, כמו פינוי פסולת למשל שזה באחריות הקבלן.

 

עלות הניקיון מושפעת מגודל המרחב

גורם עיקרי שמשפיע על עלות הניקיון, זה הגודל אותו צריך לנקות, ככל שהמרחב גדול יותר לחברת הניקיון תהיה יותר עבודה לעשות ולכם המחיר יעלה גם כן. מספק הקומות משפיע ומקשה על העבודה ומעלה את המחיר, וכל אלמנט של תוספת מרחב או קושי משפיעה על העלויות של הניקיון, ובכל זאת המחיר בדרך כלל נע סביב הכמה מאות שקלים לאלף ומשהו.

 

ניהול ועד בית

את הניקיון לאחר השיפוץ תוכלו לעשות בקלות רבה, כשיש לכם חברה לניהול ועד בית שתעזור לכם בכל ההתמודדויות האלו. ניהול ועד בית זה רק אצל אנשים שיודעים ומבינים בתחום, עם מחירים נוחים וטיפול מקצועי בכל בעיה.

 

שירותי החברה

חברות הניהול של ועד הבית מספקות שירותים רבים, הינה העיקר שביניהם:

  • ניקיון – קודם כל שירותי ניקיון, לכן אחריות הניקיון של החלל המשותף לאחר שיפוץ היא על חברת ניהול ועד הבית. תחת אחריותם גם שטיפת הלובי הראשי, ניקיון המסדרונות, ניקוי חדר המדרגות ועוד.
  • גינון – במידה וזה רלוונטי אליכם, חברת ניהול ועד הבית גם דואגת לטיפול שוטף בכל הקשור לצמחייה המשותפת, דישון, עבודת גיזום, טאטוא עלים, אחזקת מערכת ההשקיה ועוד.
  • גביה וניהול – וכמובן, תחת אחריותם גם גבית הכספים, פיקוח על העברת התשלומים וטיפולים תקופתיים, אחזקת מעליות, מערכות חשמל, מאגרי מים ועוד.

 

האחריות תלויה בסיטואציה

האחריות על הניקיון תלוי אם מדובר בחלל המשותף או לא, ובכל מקרה לבניינים שונים יש הסדרים שונים. תנסו לבדוק מה ההסדר אצלכם ואם יש חברת ניהול ועד הבית, תדעו שיש לכם למי לפנות בכדי לדאוג לכל דבר בקלות רבה.

חברת ניקיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם