כמה עולה חיטוי והדברה לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל מבנה, בית או דירה, חייבים מדי פעם בפעם בביצוע של חיטוי והדברה. מדובר בפעולה מונעת, שהמטרה המוצהרת שלה הינה להדביר את כל המזיקים שנכנסו אליהם במשך הזמן שעבר מאז ההדברה האחרונה. הדברה איכותית תמנע, בדרך כלל, גם כניסה של חרקים ומזיקים אחרים לבית למשך תקופה ממושכת. זאת, לאור העובדה שחלק מעבודת ההדברה כרוך בפיזור חומרים המונעים מהמזיקים לשהות בתוך הבית, להפוך למטרד לדיירים ולגרום לעיתים לנזקים. מהי בדיוק הדברה לבית ובאילו מזיקים היא עוסקת? כמה עולה חיטוי והדברה לבית וכיצד נקבעות העלויות? להלן התשובות.

חרקים מתים

הדברה לבית – מה זה בעצם

חלק ניכר מהאוכלוסייה בעולם בכלל ובישראל בפרט, חי בישובים עירוניים. בישובים הללו אמור, לכאורה, לחול נתק בין המתרחש בטבע לבין מה שקורה בבתים שנבנו בעיר ואולם החדירה של חרקים מעופפים למיניהם לבתים שלנו, היא הביטוי הטוב ביותר לעובדה שאיך שלא מסתכלים על הדברים, גם הישובים העירוניים הם חלק מהטבע וגם לשם עלולים להגיע חרקים מעופפים, כמו גם מכרסמים שונים (רוצים לדעת איך מרחיקים יונים? היכנסו עכשיו). בנוסף, לא אחת קורה שלבית נכנסות גם נמלים, שלא לדבר על מקקים ומזיקים אחרים.

בנוסף למקרים כאמור לעיל, ישנם מקרים שדווקא אחד מבני הסית ורם לצורך בהדברה. דוגמה טובה לכך הוא ילד שהביא מהדן או מבית הספר כינים, מה שמביא בהכרח לצורך ביצוע הבברת כינים בבית. יונים ליד חלונות הבית, עשויות לגרום לחדירה של מזיקים וטפילים שונים, ובעיקר קרציות, אל החללים הפנימיים בבית. במקרים כאלה אין מקום לשיקול דעת, ויש לבצע הדברה. במטרה להשמיד את הפולשים ולמנוע נזקים הן לרכוש והן לדיירים בבית.

 

עלויות חיטוי והדברה לבית

עלויות החיטוי וההדברה לבית משתנות בהתאם לגודל החללים שבהם בוצעה ההדברה ובאורך הזמן הנדרש להשלמת המלאכה. בנוסף, מה שעלול להשפיע על המחיר הינה גם מידת הגחיפות שבה נדרשת ההדברה. בנוסף, עשוי גם סוג ההדברה להשפיע על המחיר. באופן עקרוני, העלות של הדברה עשויה לנוע ממאות שקלים בודדים להדברה רגילה לבית, ועד אלפי שקלים אם מדובר בהדברה לבניין מגורים. זאת, במטרה למנוע התפשטות מזיקים לבניין ונזק ממשי לכל אחד מהדיירים בבית.

כיוון שההדברה המתבצעת איננה כללית והיא מושפעת הן מסוג המטרד שאותו יש לסלק והן מחומרת הבעית, גם הדברה של דירה אחת עלולה להסתכם בסכומים משמעותיים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שככל שההדברה מתבצעת מוקדם יותר, כך נמנעת התפשטות הבעיה ופוחת הנזק הפוטנציאלי.

ואולם הדבר הטוב והנכון ביותר לעשות, הוא לבצע מדי פעם בפעם הדברה יזומה, במטרה למנוע מראש את האפשרות לחדירת מזיקים לבית. הדברה כאמור ניתנת לביצוע כנגד מקקים ומזיקים אחרים. כמו כן, בבית שבו יש חנות מחמד מומלץ מאד לבצע מעת לעת הדברה מונעת של פרעושים, קרציות ומזיקים אחרים שחיות הבית שלנו עלולות להביא הביתה.

לפרטים נוספים על חברת אחזקות צ'יק צ'יק.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם