כמה עולה ניקוי ספות בד והאם יש הבדל בין עור לבד

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלות של ניקוי ספות מעניינת אנשים רבים. שכן, כולנו מוצאים את עצמנו בסופו של דבר זקוקים לסיוע בניקוי הספות. הרי אנחנו יושבים עליהן באופן קבוע, לעיתים אוכלים עליהם דבר או שניים ואם יש ילדים בתמונה, אז הדבר עשוי להוסיף גם כתמים של צבעי מים, גואש והיד עוד נטויה. אם הגעתם לכאן, כנראה שהספות שלכם דורשות ניקוי. במדריך זה יצאנו לבדוק את העלויות של ניקוי בד ולבחון האם יש הבדל בין המחירים של עור לבד. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שמצאנו את עצמנו, בוקר בהיר אחד אל מול הספות "החדשות" שלנו. נשתף אתכם שיש לנו כמה ספות בבית. יש ספות בד שנמצאות בחדר הטלוויזיה ויש ספות עור שנמצאות בסלון הבית. הילדים המתוקים שלנו (בני 3 ו – 5) קמו מוקדם באותו בוקר נטול מסגרות חינוכיות והם החליטו להפתיע אותנו עם עיצוב חדש.

אתם וודאי מבינים שהם השתמשו במגוון הצבעים הקיים בפינת היצירה שלהם כדי לעצב מחדש את שני סוגי הספות. הדבר גרם לנו כמעט להתעלף במקום ומיד לאחר מכן, יצאנו לבדוק את העלויות של ניקוי ספות בד ועור. ככה אנחנו, פרקטיים. אם גם אתם כמונו, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם.

 

מה העלויות של ניקוי ספות באופן כללי?

אז יצאנו לברר עבורכם (וגם עבורנו כמובן) כמה עולה הליך של ניקוי ספות בד  כדי שנוכל לחשב מראש כמה הוצאות מתווספות לנו החודש. התקשרנו אל כמה מקומות מומלצים שעורכים ניקוי ספות בד ועור. שכן, היה חשוב לנו לקבל שירות עבור 2 סוגי הספות הקיימים. התברר לנו שהעלויות משתנות, כך שאנחנו ואתם לא צפויים לשלם את אותו מחיר.

 

הפרמטרים שקובעים את העלויות

כפי שאתם כבר מבינים, יש פרמטרים שונים שקובעים את עלויות ניקוי הספות שלכם. הנה כמה מהפרמטרים הבולטים ביותר שהמוכרים במקום צפויים לברר אתכם לפני שהם יציגו בפניכם את הצעת המחיר שלכם:

  • גודל הספה (כלומר, האם מדובר בספת יחיד, ספת 2 מושבים או 3 מושבים)
  • סוג הבד (כלומר, אם מדובר בד זמש, כותנה או אולי בכלל עור)
  • רמת הלכלוך

 

מה המחיר המשוער?

אנחנו לא נשאיר אתכם בלי מידע על העלויות, אז נשתף אתכם ששילמנו על ספות העור שלנו (ספות 2 מושבים ו – 3 מושבים) כ – 600 ₪ ועל הספות בד שלנו שהן כורסת יחיד וספת 2 מושבים שילמנו כ – 500 ₪. בחרנו להוסיף את המחיר ששילמנו כדי שתוכלו לחשב את המחיר הצפוי לכם. כעת יש בידיכם את כל המידע אודות העלויות והפרמטרים, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חברה מקצועית ולהזמין את שירותיה.

ספות בד נקיות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם