שירותי ניקיון – כמה זה עולה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שירותי ניקיון הם פתרון מצוין למי שלא מוצא את הזמן לערוך ניקיון יסודי בביתו. מעבר לטיפול השוטף של הבית, ניתן להזמין שירותי ניקיון לאחר אירועים נקודתיים שעברו על הבית או הדירה והשאירו עבודה רצינית, כמו הצפה או שיפוץ ארוך. במשרדים, הזמנת שירותי ניקיון היא עניין שבשגרה ובגדר חובה. לכן עלינו להבין מה השירות הרצוי עבורנו על מנת לקבל הצעת מחיר.

 

מה קובע את מחיר השירות?

מחירים של חברות ניקיון מתחלקים לרוב לשניים. עבודות ניקיון ספציפיות יתומחרו לפי מ"ר של החלל בו נדרשת העבודה לפי מספר הפריטים שיש לנקות כמו ספות, שטיחים, ניקוי חלונות גדולים וכן הלאה. המדד השני הוא במידה ומדובר בעבודות ניקיון אינטנסיביות יותר, כמו לפני מעבר דירה או אחרי שיפוץ נרחב, אז תתומחר העבודה לפי מ"ר ותנוקה באופן יסודי לשביעות רצונכם. למידע נוסף אודות אחת החברות המתמחות בניקוי בתים ומשרדים ניתן למצוא באתר https://mbclean.co.il.

 

מחיר לעבודה נקודתית

כאמור, במקרים בו אנו צריכים לנקות חדר או חלל ספציפי, לרוב ייקבע המחיר לפי מ"ר. במקרה כזה מחיר שירותי הניקיון יכול להתחיל באזור 15 שקלים למ"ר יחד עם ניקיון פוליש ווקס, ועשוי להגיע עד 30 שקלים למ"ר לפוליש קריסטל לרצפה. אם יש צורך בעבודה יסודית יותר, כמו ליטוש מרצפות, המחיר יקפוץ משמעותית לאזור 100-130 שקלים למ"ר. לעבודות מסוג זה, ניתן בדרך כלל לקבל הצעת מחיר משוערת כבר בשיחת טלפון.

 

מחיר לעבודת ניקוי כוללת

אז ביתכם חייב ניקיון מעמיק ויסודי, בין אם אתם לפני מעבר דירה או אחרי שיפוץ מלכלך או אם חלילה תקלה במכונת הכביסה דאגה להציף את כל הבית. חברות הניקיון בהחלט מיועדות גם למקרים כאלה. במקרה שיש צורך בניקוי מקיף של הבית, מומלץ לקבוע פגישה עם חברת הניקיון על מנת לקבל קנה מידה לגבי איכות והיקף העבודה הנדרשת.

במקרים רבים, המחיר ייקבע על ידי כמות העבודה והחומרים שיש להצטייד בהם לביצוע העבודה, ואנו לא רוצים להגיע למצב בו קובעים את המחיר בטלפון אך הוא מוכפל כאשר עובדי הניקיון רואים "בשטח" שהעבודה רבה יותר מכפי שנחשב.

 

מחיר לניקוי משרדים

באופן טבעי, בשל היקף העבודה העצום ביחד לבתים פרטיים ומורכבות העבודה, שירותי הניקיון למשרדים יתומחרו בצורה שונה למדי. חלקן לפי מחיר קבוע שנקבע ע"י החברה, ובעיקר תלוי בתדירות השירות הנדרש.

ניקוי משרדים מחייב כוח אדם רב וציוד נרחב, והוא ישתנה על פי כמות העובדים במשרד, גודלו, וכמות הפעמים בהם חברת הניקיון נדרשת לעבוד. מחיר של ניקוי משרד בגודל 80 מ"ר במשך שלוש פעמים בשבוע, עשוי לעלות באזור ה-2,600 שקלים לחודש.

 

הנתונים שיקבעו את העלות

מספר גורמים אחראים באופן ישיר על מחיר שירותי הניקיון. רמת הלכלוך ההתחלתית, מורכבות העבודה, כמות הרהיטים שיש לנקות ולפנות, ריצוף הבית (המחיר ישתנה בהתאם לריצוף. למשל, ריצוף גרנוליט או ריצופי חוץ אחרים יתומחרו אחרת מפרקט), גודלו של הבית ואם תרצו תוספת פוליש.

 

שירותי ניקיון – אולי לא תמיד זול, אבל לבטח משתלם

מומלץ לא להתפשר על חברת ניקיון טובה ואמינה, אך גם לא מדובר בעסק זול ועלויות שירותים אלו עשויות להסתכם בהוצאה כבדה. שמירה על ניקיון הבית באופן שוטף ובחירת תדירות נמוכה יחסית, למשל אחת לכמה חודשים, עשויה להוזיל את ההוצאות על חברת ניקיון- אך בהחלט מומלץ מדי פעם "להתפנק" ולתת למומחים לעשות את העבודה שלהם.

שירותי ניקיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם