כמה עולה סיור קולינרי במילאנו?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מילאנו נמנית בין מוקדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב המטיילים באירופה והיא אהובה במיוחד גם בקרב תיירים מישראל. היא מלאת היסטוריה ותרבות, נחשבת ללוקיישן מופלא לחובבי שופינג והחוויה הקולינרית בה נחשבת לטובות ביותר בעולם. אז אם גם אתם מסוג האנשים שהדרך ללב שלהם עוברת בקיבה – המשיכו לקרוא.

 

מילאנו – מטבח איטלקי משובח

המטבח האיטלקי עשה לעצמו שם בינלאומי ולמעשה, לא מעט מכתירים אותו כמטבח הטוב ביותר בעולם. לראייה, לא משנה היכן תטיילו ברחבי הגלובוס, מסעדות איטלקיות יהיו תמיד עמוסות ומבוקשות וביננו – מי לא אוהב פיצה ופסטה?

אבל המטבח של מילאנו הוא הרבה יותר מזה ולא משנה מהו האוכל האהוב עליכם, לא תתקשו למצוא אותו – מטבחים בינלאומיים לצד מנות מסורתיות, מסעדות שף יוקרתיות ומאכלי רחוב, מאפים מושחתים, תבלינים וריחות והכל ברמה הגבוהה שיותר שאפשר לחלום עליה… אז תגיעו רעבים.

מטבח איטלקי

סיור קולינרי במילאנו

אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר אוכל איטלקי אמיתית היא באמצעות סיור קולינרי במילאנו אשר יקח אתכם למקומות הטעימים ביותר שרק המקומיים מכירים ויאפשר לכם ליהנות מחוויה שתטריף לכם את כל החושים. בנוסף, אם אתם חוששים ממחסום השפה, תשמחו לשמוע כי ישנם סיורים קולינריים במילאנו בעברית.

אז מה בסיור? מסע מרתק בעקבות תרבות האוכל של מילאנו בה תגלו מטבח צבעוני, עשיר וטעים במיוחד, עם מנות מסורתיות, טעמים מפתיעים ופחמימות, המון פחמימות. תזכו להיכרות עם חומרי הגלם האיכותיים, תבלינים, יינות משובחים וכמובן – קפה חזק. מדובר בחגיגה לקיבה וגם לנפש ולא משנה אם אתם חובבי נקיקים, גבינות או קינוחים מושחתים, תצאו מרוצים.

 

כל מה שחשוב לדעת – מחירים ופרטים נוספים

סיור אוכל קולינרי בעברית הוא הרבה יותר מסיור אוכל, אלא חגיגה של ממש והזדמנות להכיר תרבות שלמה המשתנה בין האזורים השונים בארץ המגף ומשפיעה על מטבחים, טעמים וטרנדים תזונתיים ברחבי העולם כולו.

הסיור מתקיים במרכז העיר, בין הסמטאות הציוריות ולצד אתרים היסטוריים ופינות חמד צבעוניות ועולה 75 יורו למשתתף. משך הסיור עומד על 3-3.5 שעות במהלכן לא תפסיקו לאכול וליהנות, כך שכדאי לכם להאמין לנו – מדובר במחיר משתלם במיוחד והתמורה בהחלט הולמת.

על מנת שלא להשאיר אתכם בעלטה, נספר כי התמורה כוללת שלל מנות וטעמים שישאירו לכם חשק לעוד ועוד – פיצות, פסטות, גבינות, נקניקים, קינוחים ומשקאות. מה שאומר – זה לא הזמן או המקום לספר קלוריות, את הדיאטה תדחו למחר.

לסיכום, במילאנו יש המון לראות, לעשות, לחוות ולטעום ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה וליהנות מכל העולמות היא באמצעות סיור קולינרי ברחבי העיר. הסיור ייקח אתכם לנקודות מעניינים, בתי עסק ותיקים ופינות חמד נסתרות שמהוות חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר, כך שתוכלו לחוות אותה בצורה אותנטית ובעיקר סופר טעימה.

 

מטבח איטלקי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם