כמה עולה בתי מלון בארץ?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים לתכנן חופשה בארץ אבל לא יודעים כמה זה יעלה לכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מחירי המלונות בארץ.

 

מתי אתם מתכוונים לנסוע?

מחירי בתי מלון בארץ משתנים ותלויים במשתנים רבים. אחד המשתנים המשמעותיים הקובעים את מחיר המלון שאתם רוצים לסגור הוא מתי אתם מתכוונים לנסוע. אם אתם בוחרים לנסוע בשיא עונת התיירות למשל בזמן החופש הגדול, המחירים יהיו יקרים יותר לעומת אם תבחרו לנסוע בסוף חודש אוקטובר. באופן הזה מחיר של בית מלון יכול לעלות פי שתיים בקיץ לעומת תחילת החורף. המחיר ישתנה גם אם תבחרו לשריין לכם חדר באמצע השבוע, לעומת סוף השבוע אשר יהיה יקר יותר. השינויים הללו במחירים כמובן תלויים בתפוסה של בתי המלון.

 

לכמה זמן תשהו?

דבר נוסף שישפיע על המחיר הוא לכמה אנשים אתם סוגרים את החדר במלון. ככל שהחדר יהיה גדול יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. יחד עם זאת, אם תבחרו לחלוק חדר עם חברים או אנשים נוספים, יתכן ובסך הכל המחיר יצא משתלם יותר לכל אחד.

 

איפה אתם מטיילים?

עלות החופשה שלכם באופן כללי תושפע מהאזור בו תבחרו לעשות אותה וכך גם מחיר בתי המלון. בתי מלון במקומות מרכזיים בארץ כמו אילת ותל אביב, יעלו הרבה יותר מאשר בתי מלון בנתניה למשל. מחיר בית המלון יושפע גם מהמיקום של בית המלון עצמו ביחס לאזור שלו. ככל שבית מלון יהיה באזור מרכזי יותר מבחינת תיירות, הוא גם יעלה יותר. כך למשל בית מלון על חוף הים יעלה יותר מבית מלון באזור פחות מבוקש בעיר.

 

נתון בכוכבים

רמת בית המלון גם היא תשפיע על המחיר שלו. מלון עם כמות כוכבים גבוהה, יהיה גם מלון יוקרתי ואיכותי יותר אך גם יקר יותר. במקרה הזה תצטרכו לבחור מה הכי חשוב לכם בבית מלון שאתם בוחרים לעומת המחיר – ניקיון? מתקנים? אוכל? גודל החדר? כדאי שתחשבו על הדברים הללו מראש לפני שאתם סוגרים את המלון וכך לא תתבלבלו מכלל האפשרויות העומדות בפניכם.

 

השוו מחירים

כשאתם באים לסגור חופשה בבית מלון בארץ כדאי להשוות מחירים ולבדוק את כל האפשרויות הקיימות. תוכלו לעשות זאת בקלות היום באמצעות אתרי השוואות מחירים ברשת. האתרים הללו יציעו לכם את הדילים המשתלמים ביותר, יראו לכם את כל מה שתקבלו מבית המלון שתבחרו ויאפשרו לכם גם לסגור חדר. כל זה במקום מרוכז אחד ונוח.

 

השתדלו לקבוע כמה שיותר מראש

תפוסת בתי המלון בארץ יכולה להיות בעיתית ומלאה, במיוחד כשמדובר בעונות השיא בתיירות ועוד יותר בתקופת הקורונה כאשר לטוס פחות בא בחשבון. לכן כדאי לשריין כמה שיותר מראש את החופשה. שריון מראש לא רק שיבטיח לכם את בית המלון שאתם רוצים, אלא גם את המחיר המשתלם ביותר.

 

חדר לינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם