מה העונה הכי זולה וטובה לנסוע לדובאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דובאי מהווה יעד מוצלח לחופשה בכל הרכב ולא משנה אם אתם אוהבים את החופשה שלכם בתקציב נמוך או מוכנים להשקיע בה את מיטב כספכם, היא תפתיע אתכם לטובה. כשזה נאמר, על מנת ליהנות ממנה ולנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר, כדאי שתתזמנו את החופשה לעונה המועדפת עליכם. איך בוחרים מתי לטייל בדובאי ומהי העונה הכי זולה? התשובות כאן.

 

העונה הטובה ביותר בדובאי

מהי העונה הכי טובה לחופשה בדובאי? שאלת השאלות ולמען האמת אין לנו תשובה חד משמעית כי כל אחד מגדיר אחרת מהי חופשה טובה עבורו. יש מי שמבחינתם הכסף הוא העיקר, אחרים לא מוכנים להתפשר על מזג אוויר ויש כאלה שהעומס האטרקציות המרכזיות יהיה הגורם המכריע לגבי הטיימינג המושלם. עם מי מהם אתם מזדהים? כאן טמונה התשובה שלכם.

 

החופשה הזולה ביותר

על קו החוף, בלב המדבר, דובאי מציעה מזג אוויר חם ולח לאורך השנה כולה, אך בקיץ (אפריל-אוקטובר) הוא הופך לעיתים בלתי נסבל. השיא מגיע באוגוסט, אז הטמפרטורות נושקות ל-50 מעלות ותאמינו לנו, זה לא נעים. בחודשים אלה העיר יחסית ריקה ממבקרים, מה שתורם לירידת מחירי הלינה והטיסות.

החום לא מפחיד אתכם? הזדמנות מעולה לשדרג את החופשה ולבחור בחבילת "הכל כלול" במלון יוקרתי, במחיר סופר אטרקטיבי.

 

החופשה הנעימה ביותר

אם אתם בקטע של אטרקציות באוויר הפתוח, כדאי לכם לתזמן את החופשה לחודשי ה"חורף" (הצחיח) של דובאי – אוקטובר-אפריל. ימי הגשם מעטים בתקופה זו והטמפרטורות נעימות ביום ומעט קרירות בלילה. אחלה הזדמנות להכיר את העיר על כל פינות החמד הנסתרות שהיא מציעה. עם זאת, המחירים בתקופה זו גבוהים והאטרקציות עמוסות עד אפס מקום.

מה עושים? מזמינים כמה שיותר מוקדם טיסה ומלון ואת כרטיסי האטרקציות רוכשים מראש אונליין.

 

החופשה המשתלמת ביותר

אם משקללים את כל הפרמטרים, יש טיימינג מסוים בו מקבלים את התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר משתלם – חודשים אוקטובר ואפריל. בחודשים אלה יש שילוב מוצלח בין מזג אוויר נוח לבילוי מחוץ למלון אך בד בבד, המחירים סבירים יחסית ועומס התיירים באטרקציות נסבל.

גם בחודשים אלה, ככל שתקדימו להזמין את מקומכם בטיסה ובבית המלון, תוכלו לחסוך לא מעט כסף ואם תזמינו אונליין את הכרטיסים לאטרקציות שמעניינות אתכם, תגלו מבצעים אטרקטיביים ותחסכו זמן לא מבוטל בקופות הכרטיסים.

לסיכום, העונה הכי זולה איננה בהכרח הטובה ביותר לנסיעה, כיוון שמזג האוויר יכול להוות מכשול. מנגד, העונה הנעימה ביותר היא גם היקרה והעמוסה ביותר ויש אפשרות בה מתפשרים מעט בכל פרמטר ומקבלים חבילה לא רעה. איך בוחרים? זה לגמרי תלוי בכם ובהעדפה שלכם, אבל דבר אחד בטוח – ככל שתקדימו להזמין טיסה, מלון וכרטיסים לאטרקציות, תחסכו זמן יקר והרבה כסף.

העונה הטובה ביותר בדובאי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם