כמה עולה טיול לתאילנד?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ברגע שמחליטים לצאת לחופשה, המחשבה הראשונה היא שמספיק לקנות כרטיסי טיסה וזהו, את ההוצאה הגדולה כבר עשינו ועכשיו נשאר רק לסגור קצוות כמו בית מלון ואטרקציות. ואז, ככל שצוללים לתוך העניין יותר, מבינים שלקנות כרטיסי טיסה זו, ככל הנראה, ההוצאה הקטנה ביותר שאנחנו צריכים לעשות ושלא לקחנו בחשבון עוד הרבה דברים אחרים.

ואז, תמיד איכשהו מגיעה המחשבה של "למה היינו צריכים בכלל את הטיול הזה, שבנתיים עולה לנו כמו כמה חודשים של חיים רגילים בארץ".

לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולעשות לכם מדריך קצר לעלויות של חופשות בחו"ל – על מנת שתוכלו לדעת תמיד בפני מה אתם עומדים.

בצורה זו, לא תשאלו את עצמכם יותר כמה עולה טיול לתאילנד.

 

כרטיסי טיסה הם רק ההתחלה

מכירים את ההתרגשות הזאת של "מצאנו כרטיסי טיסה סופר זולים"? אז זהו, שלא.

בראש ובראשונה, כרטיס טיסה יכול להיות באמת דבר זול (יחסית, המילה יחסית חשובה בכל מה שקשור לעלויות של טיולים) אבל הוא מכסה רק את ההגעה שלנו מיעד אחד ליעד אחר. כפי שנאמר – לא לקחתם בחשבון את השהות בשדה תעופה אפילו.

לפני הקורונה באמת חווינו ירידת מחירים מטורפת בכל הנוגע לכרטיסי טיסה. כניסתן של חברות תעופה מסוג לואוקוסט הייתה חגיגה שלמה וכולנו הרגשנו שהנה, עכשיו אין משהו העומד בינינו לבין רומא, בעלות של 80 דולר לטיסת הלוך וחזור.

במהרה הבנו ש – 80 דולר זה נפלא, אבל צ'ק אין מהיר, הוספת מזוודות (ומי טס לרומא ולא עושה קצת שופינג שם) והאופציה לנשום אוויר במטוס – אינה כלולה במחיר. רוצים לנשום? תשלמו.

אחרי הקורונה, מחירים הכפילו את עצמם בערך כל יום – כי במקום שיש ביקוש גבוהה, המחירים יהיו בהתאם. כרגע, למצוא טיסה ב – 80 דולר לאיזשהו יעד, זו משימה בלתי אפשרית.

 

 יעדים לא זולים

דבר נוסף שחשוב להבין, זה שישנם יעדים מסוימים שאליהם לעולם לא יהיו כרטיסי טיסה מוזלים. לצורך העניין, תאילנד זה אחד מאותם היעדים.

מה זה לא זול? נספר לכם. כרטיס טיסה הכי זול שהצלחנו למצוא בעונה הנוכחית (שהיא אחרי עונת החגים אצלנו) היה בעלות של 900 דולר. באופן מפתיע את הכרטיס הזול ביותר הצלחנו למצוא אצל אלעל, שלרוב לא מציגים לנו תוצאות דומות.

במידה ואתם מעדיפים לטוס עם חברות אחרות, שהן לא אלעל (כל אחד והעדפות שלו), הכרטיס כבר עובר את ה – 1000 דולר ומגיע לגבהים רציניים מאוד.

יעד נוסף, שטיסות זולות אליו זה לא משהו שקיים, זה כמובן ארצות הברית ומבדיקה קטנה שערכנו, גילינו שעלות הזולה ביותר כרגע עומדת על קרוב ל – 650 דולר לטיסות היוצאות בחודש נובמבר.

ולקנות כרטיס טיסה, כאמור, זוהי רק ההתחלה.

 

 עלות השהות

אם אנחנו לוקחים יעדים אירופאיים קלאסיים, בהם נוכל למצוא לא רק בתי מלון, אלא גם דירות להשכרה – אנחנו מדברים על סדר גודל של בין 80 ל – 100 יורו ללילה, לשהות של 2 אנשים.

חשוב לזכור שאם הולכים על אופציה של דירה, יכולים לחסוך מעט מבחינת הארוחות – תמיד אפשר לבשל בדירות הללו ולחוות שתי חוויות בו זמנית – גם חסכון (שלעיתים עלול להיות מאוד משמעותי) וגם להתנהג כמקומיים (ולגלות פן נוסף בתרבות של המקום אליו הגענו).

אם אנחנו נוגעים ביעדים אקזוטיים יותר, דוגמת תאילנד, האופציות העומדות לפנינו הן רבות – החל מרזורטים יוקרתיים ועד בונגלו על החוף. חיפוש קטן נוסף של אפשרויות לינה בקו סמוי, הציגו בפנינו את התוצאה הבאה – ניתן למצוא לינה החל מ – 100 שקלים ללילה באזור (כדאי לא לצפות ליוקרתיות בסכום זה).

 

 אוכל

בחרנו לדלג על עניין האטרקציות והשופינג, כי בסופו של דבר כל אחד מחליט האם הוא צריך משהו נוסף פרט לנופים ולתרבות החדשה במקום.

אם מדברים על אירופה הקלאסית, ארוחה במסעדה תעלה בסביבות ה – 25 יורו לאדם בודד, בזמן שבמקומות כמו תאילנד מדובר כמובן במחירים זולים יותר, כאשר ארוחה לזוג במסעדה טובה יכולה לעלות בסביבות ה – 100 שקלים.

 

 שורה תחתונה

תקציב הנסיעה לחו"ל שונה ממדינה למדינה ולסוג הטיול אותו תבחרו.

אבל דבר אחד בטוח – זול מאוד זה אף פעם לא יוצא.

קוף

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם