כמה עולה טיסה לאיטליה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ארץ המגף היא אחד היעדים האהובים ביותר על המטייל הישראלי ולא סתם – היא מציעה חופשות במגוון סגנונות כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו בקלות. טיולי תרמילאים ומטיבי לכת, טיולים מאורגנים לגיל השלישי וטיולי רווקים-רווקות, קבוצות צעירים הפוקדים את הערים התוססות, ירח דבש רומנטי במיוחד ואף טיולי משפחות עם ילדים קטנים.

 

נופים, אטרקציות ומסעדות לכל המשפחה

באיטליה תוכלו להנות מנופים מרהיבים, אטרקציות לכל המשפחה, מסעדות המציעות אוכל מצוין ויין מעולה, מוזיאונים ואתרי מורשת ותרבות, בתי קפה קטנים וציוריים, סמטאות צבעוניות ומרכזי קניות הומי אדם. זה בדיוק כמו האוכל האיטלקי שמציעים בישראל רק אותנטי!

עלות הנופש באיטליה הינה ברווח רחב למדי כמו מגוון הסגנונות המצוינים מעלה ולמעשה ניתן להרכיב את חופשת החלומות שלכם בהתאם לתקציב אותו תרצו להקדיש לנושא ולאופי הטיול.
תוכלו לטייל באיטליה כמעט בכל תקציב ועדיין להנות מכל הטוב והשפע שיש למדינה הנפלאה הזאת להציע למבקרים בה, ויש ועוד איך!

הדברים העיקריים אשר ישפיעו על עלות החופשה הם: האטרקציות בהן תרצו לבקר, אופן ההתניידות שלכם בתוך העיר בה תנפשו, הוצאות יומיות על מזון ושתיה ומחירי הלינה והטיסות.

הראשונים לגמרי תלויים בכם, למשל – תוכלו לפקוד את כל האטרקציות ומלכודות התיירים האפשריות, גם אלו שעולות כסף רב, או להנות משפע אטרקציות ונקודות עניין מרתקות שהעיר מציעה בחינם (אתרים הפתוחים לקהל הרחב בחינם באופן קבוע או ביום מסוים בשבוע, נקודות תצפית, תערוכות ומיצגים ברחוב, אנדרטאות ופסלים מרשימים, כיכרות יפהפיות ופארקים רחבי ידיים).

תוכלו לאכול במסעדות יוקרה (ולא חסרות כאלה באיטליה אשר המטבח שלה ידוע באוכל המצוין שהוא מגיש), או להנות מאוכל רחוב, מדוכנים המציעים אוכל משובח בשווקים (גם כאלה לא חסר והמחירים מפתיעים!), או אפילו לרכוש את המזון בסופרמרקט מקומי ולבשל בחדר/דירה בהם אתם לנים (אופציה נהדרת לחסוך כסף וגם להתנסות בבישול מטעמים מקומיים).

אך הדבר העיקרי שישפיע על עלות הטיול שלכם באיטליה הם מחירי הטיסות והלינה.

אז כמה עולה טיסה לאיטליה? בגדול – כמה שתרצו (פחות או יותר) ובכל מקרה פחות משחשבתם (בדרך כלל), כל עוד תשמרו על כללי האצבע והעקרונות המנחים:

  • מישראל יוצאות עשרות טיסות שבועיות לאיטליה, כאשר הפופולאריות ביותר הן טיסות למילאנו, רומא ונאפולי. חלק מהטיסות הן טיסות ישירות אותן מציעות החברות הלאומיות (אלעד, ישראייר וארקיע) לצד חברות זרות, והחלק האחר שייך לטיסות שאינן סדירות לרבות טיסות לואו-קוסט.
  • ההבדל העיקרי בין הטיסות הוא נושא מדיניות הביטולים והשירותים הנלווים לכרטיס (בעיקר הכבודה שתוכלו לשאת איתכם, אך גם ארוחות, גמישות בשינויים שונים וכו'), מה שמתסכם בפערים גדולים במחירי הכרטיס שיכולים לעמוד על 150 דולר ויותר.
  • המחירים בשיא עונת התיירות (באיטליה מדובר בחודשים מאי עד ספטמבר וחג המולד עד ראש השנה האזרחית) גבוהים במיוחד.
  • ישנו גם פער במחירים הנגזר ממנועי החיפוש והסוכניות השונות ולכן מומלץ לבצע השוואה טרם ההזמנה.

 

לסיכום

ככלל, אפשר להגיד כי אם אתם גמישים במועד בו תוכלו לטוס ואין לכם בעיה לטוס בטיסה שאיננה סדירה או טיסת לואו קוסט, תוכלו להנות מכרטיסי טיסה במחירים נמוכים למדי העומדים על עשרות דולרים בלבד (ובמקרים נדירים אף פחות מכך!). אם אינכם גמישים בתאריכים ובשעות וברצונכם לטוס בטיסה ישירה בעונת השיא ובליווי מזוודה, תוכלו להפרד בקלות מ-350 דולר.
הבחירה שלכם 😊

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם