כמה עולה טיול גי'יפים מאורגן למרוקו

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה נדמה שכולם נוהרים אל מרוקו. הצבעוניות, המדבריות, השווקים המיוחדים ולעיתים טיולי השורשים במקום גורמים לרבים לנהור אל היעד המבוקש. בעקבות העלייה בביקוש, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים בנושא ולבדוק בכל פעם נושא אחר בנוגע למרוקו. הפעם יצאנו לבדוק פרטים אודות טיולי ג'יפים והעלויות הצפויות. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שחיפשנו פרטים ברחבי הרשת אודות עלויות של טיולי גי'יפים במרוקו. לאחר שהתברר לנו שמדובר במשימה מורכבת (שכן, לא מצאנו שום מידע בנושא) הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך באופן עצמאי שייצא לבדוק את העלויות עבורכם, גולשים יקרים. כדי שנוכל להציג בפניכם את המחירים העדכניים, יצאנו לשאול גולשים ברחבי הרשת שלקחו חלק בטיול שכזה – כמה הם שילמו? חזרנו עם מסקנות שאתם צריכים לקרוא רגע לפני שאתם יוצאים אל הטיול שלכם במרוקו הייחודית.

 

שימו לב – העלויות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים

אם אתם רוצים לקחת חלק בטיול של חברה איכותית ומומלצת כמו מאסטר טריפ מציעים – טיולים מאורגנים למרוקו, אתם צריכים לבדוק את הרכב הקבוצה שלכם. שכן, הדבר צפוי להשפיע לא פעם באופן משמעותי על המסלול המדובר. אם אתם מתכננים טיול ג'יפים במרוקו כקבוצה של מבוגרים או כקבוצה של משפחות עם ילדים קטנים, אתם צפויים לקבל הצעות מחיר שונות אחת מהשנייה וכדאי שתדעו זאת.

 

אז כמה אתם צפויים לשלם על טיול ג'יפים?

מבירור מעמיק שערכנו בנושא, התגלה לנו שאם אתם יוצאים לטיול ג'יפים שאורך כ – 13 ימים (12 לילות) מהרי האטלס אל הסהרה כולל מעבר בערי מלוכה שונות, אתם צפויים לשלם בסביבות ה – 2,900 דולר לאדם בחדר זוגי.

 

צריך לבדוק שמדובר בחברה מומלצת

טיול ג'יפים אינו עניין של מה בכך. אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה מוסמכת, שיש לה ניסיון רב בטיולי ג'יפים ביעד המדובר. אם לא די בכך – אתם גם צריכים להיות בטוחים שיש לה המלצות רבות מטעם אנשים שנסעו איתן בעבר. חשוב שתדעו זאת, כדי שתוכלו לקבל המלצות אמינות שיאפשרו לכם לבחור בחברה טובה.

 

איך בודקים אם מדובר בחברה מומלצת?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בחברה מומלצת, אתם צריכים לערוך בירור מקיף באמצעות דרכים שונות. אנו ממליצים בעיקר על בירור ברשת באמצעות פלטפורמות שונות, למשל:

  • קריאת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל
  • קריאת חוות דעת בקבוצות פייסבוק
  • קריאת חוות דעת בעמודים העסקיים של החברות

אתם כמובן יכולים גם לברר פרטים עם חברים או מכרים שהיו שם לא מזמן, העיקר שתבצעו בירור מקיף.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שציין בפניכם כמה אתם צפויים לשלם על טיול ג'יפים במרוקו. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק למצוא חברה מומלצת. בהצלחה!

רכב שטח

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם