כמה עולה נופש עם חבילת ספורט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בואו נודה, אנשים מודאגים יותר ממשרותיהם ופרנסתם כעת יותר מתמיד. זה יכול להיות בגלל שאנחנו חוזרים מהמיתון ועכשיו מודעים יותר לשמירה על הדברים שיש לנו. עם זאת, במטרה לשמור על אנוכיות על זמננו, אנו מאבדים כמה דברים חשובים בחיינו. הטענה הרווחת בקרב אחוז גדול מהאוכלוסייה בארץ היא שאנחנו צריכים להפסיק להתעסק יותר מדי בעבודה ולהתחיל ליהנות מהחיים ולצאת לחופשה.

 

והנה, בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בכמות הישראלים המחליטים להתנתק לזמן מסוים מהעבודה והעיסוקים השוטפים שלהם ויוצאים לנופש מהנה ומרגיע ביעד כלשהו חוץ לארץ במהלך השנה, במיוחד בתקופת החגים והחופשים של הילדים.

ישנן מספר סוגי חופשות שהישראלים אוהבים לעשות. הצעירים שבנינו אוהבים לעלות על המטוס ליעד מרוחק כלשהו, בין אם מדובר על דרום אמריקה שהפכה ליעד פופולרי בשנים האחרונות לטיילים ומרחיקי לכת, הודו המיוחדות המלאה ישראלים בכל רגע נתון ואפילו אפריקה. ישראלים אוהבים גם את חופשת ה"בטן גב" ביעדים אקוזטים וייחודיים כמו זנזיבר או תאילנד. אחת החופשות המועדפות על ידי הישראליים היא נופש עם חבילת ספורט.

מגרש

 

מה מיוחד בנופש עם חבילת ספורט?

רבים מהציבור הישראלי אוהדים קבוצה כלשהי בענף ספורט אחד לפחות בעולם. בין עם מדובר על קבוצת הכדורגל ריאל מדריד היישר מספרד, או קבוצת הכדורסל צ'סקא מוסקבה היישר מרוסיה או כל קבוצה אחרת מכל ענף אחר. אוהד אמיתי יעשה הכל על מנת לצפות בקבוצה האהובה עליו באצטדיון הבית שלה או במשחק לייב בכל אצטדיון אחר.

לכן, אוהדים רבים מחפשים את חבילות הנופש הטובות ביותר שיעניקו להם את האופציה לראות משחקים אלו וגם ליהנות מכמה ימים מרגיעים ומהנים במיוחד באחת הערים האירופאיות המארחות משחקים אלו או כל מקום אחר.

נופש עם חבילת ספורט מותאם גם לחברים המחליטים לנפוש ביחד בחו"ל ולצפות במשחק של הקבוצה האהובה עליהם. החבילה כוללת מלון איכותי במקום מצוין במרכז העיר המארחת וכרטיס כניסה למשחק המדובר, ככה שכל מה שעליכם לעשות הוא לארוז מזוודה או תיק,  לקחת כמה ימים חופש מהעבודה, לחבק את המשפחה ולעלות על המטוס בדרך למשחק.

 

כמה עולה נופש עם חבילת ספורט?

מחירי חופשות הכוללות חבילת ספורט תלויות ביעד שאליו תרצו לטוס, באיזה משחק תצפו ובאיזה מסגרת. מן הסתם משחק של קבוצה פופולרית יותר תעלה לכם יותר כסף מקבוצה פחות פופולרית, אבל נעשה הכל למען הקבוצה!

למשל, מחיר נופש הכולל כרטיס למשחק של ליגת האלופות, טיסה הלוך חזור ומלון בין 2,400 ₪ ל-4500 ₪ . דוגמא נוספת היא נופש הכולל כרטיס למשחק של הקבוצה האהובה עלייך מהליגה הספרדית כולל טיסה ומלון יעלה בין 2,300 ₪ ל-4,258 ₪ .

עם קל נופש – חבילות ספורט, תוכלו לקבל הצעות מחיר לחבילות ספורט שונות, במגוון יעדים ברחבי אירופה ובעולם, להתאים את חבילת הספורט המושלמת ביותר עבורכם וליהנות מנופש מרגיע ומהנה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם