להרגיש בחו"ל, במחיר של הארץ – אחוזת יסמין

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא צריך לטוס עד לטוסקנה כדי להנות מחופשה מפנקת בנוף עוצר הנשימה של הגליל העליון שצופה אל הכנרת ודרום רמת הגולן. בלב ליבה של המושבה הקסומה ראש פינה, תוכלו להנות ממלון בוטיק מפנק ואלגנטי שמעוצב בצורה כזו שתגרום לכם לחוש בפסטורליה, רוגע וחופשה איכותית ובלתי נשכחת. כל הפרטים במאמר הבא.

 

מה אחוזת יסמין יכולה להציע לכם?

באחוזת יסמין תוכלו להתפנק במגוון סוויטות מפנקות, בריכה מצננת, שלל טיפולי ספא, חצר עם נופים קסומים ומטבח גדול ומאובזר. המלון מתאים לזוגות, קבוצות ומשפחות שרוצות להגיע ולהירגע מקצב החיים המהיר, ולהרגיש בחו"ל – אבל במחיר של הארץ.

 

הסוויטות

באחוזת יסמין תוכלו לבחור אחת מתוך חמשת הסוויטות המפנקות והיוקרתיות שמעוצבות עם יצירות אומנותיות מרהיבות של אמנים מקומיים, מרפסת עם נוף שמשקיף על הכנרת ורמת הגולן, ריצפת פרקט ותאורה שתגרום לכם להרגיש בתוך חלום נעים ומרגיע שלא תרצו להתעורר ממנו.

בסוויטות תמצאו מיטה זוגית גדולה ומפנקת, ג'קוזי חם ורומנטי, חלוקי רחצה, תמרוקים איכותיים שמריחים נהדר, מכונת אספרסו, פינת ישיבה, טלוויזיה, וכל הפרטים הכי קטנים שיגרמו לכם להרגיש הכי בבית – רק עם תוספת של אלגנטיות ויוקרה.

בסוויטות נרקיס וסחלב תוכלו להנות מפינת ישיבה נוחה ונעימה עם יציאה נוחה אל החצר שמשקיפה אל הבריכה של המלון, ובסוויטות מרווה ויסמין תהנו ממרפסת פרטית עם ג'קוזי חמים שצופה אל הנוף המרהיב של הגליל העליון. למי מכם שמעוניין בסוויטה אינטימית, תוכלו לבחור בסוויטת לילך שנמצאת ליד הלובי המרכזי.

מעבר לכך, בכל אחת מהסוויטות תוכלו להנות מפינוקים שמגיעים אליכם הישר מרמת הגולן כמו יין מיקב רמת הגולן, עוגיות בריאות מפנקות, פירות שבעונה ושוקולדים מצויינים שמזכירים טעם של שווייץ.

 

המטבח והלובי

באחוזת יסמין תוכלו להירגע על הספות הנוחות והמפנקות שממוקמות בלובי המלון ומשקיפות על נוף נהדר, מול קמין עצים לימים הקרים של השנה, או מול מיזוג אוויר לימים החמים יותר. בלובי תוכלו לעבוד או סתם לצפות בסדרה מהמחשב בזכות האינטרנט האלחוטי המצויין ופינה של שתייה חמה לנוחיותכם.

בנוסף, במלון מוגשת ארוחת בוקר עשירה ומגוונת בכל שעה שמתאימה לכם, וכן מטבח גדול שעומד לרשות האורחים ומאובזר בכל טוב, כדי שאתם תוכלו לבשל לעצמכם ארוחה מפנקת עם כל המשפחה. למי מכם שדווקא לא מעוניין לבשל לעצמו, יוכל להנות מסדנאות בישול או ארוחות שף.

 

מתחמים נוספים

במלון תוכלו להנות ממתחם הטיפולים והספא ולבחור אחד מהטיפולים המפנקים, וכן להנות מהסאונה והג'קוזי שנמצאים בחצר. בנוסף, בימי הקיץ החמימים תוכלו לטבול בבריכה המרעננת שסביבה צמחיה ירוקה וססגונית עם מיטות שיזוף ונוף קסום.

 

לסיכום

אחוזת יסמין היא מלון בוטיק שנותן לכם את כל מה שאתם צריכים כדי באמת להנות מהחופשה ולצאת ממנה עם כוחות מחודשים. הסוויטות המפנקות, הבריכה, המטבח, החצר והספא – כולם עוצבו ותוכננו כדי שאתם תחוו רוגע מלא והנאה צרופה.

מיטה זוגית

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם