כמה עולה טיול לסיישל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איי סיישל נחשבים לאחד ממוקדי התיירות הכי מסקרנים ויפים בעולם וככאלה הם מושכים אליהם מדי שנה המוני מטיילים ומשפחות מישראל. מדובר ביעד נחשק ויוקרתי אך למרבה ההפתעה, הוא לא שמור לעשירים בלבד. כמה עולה טיול בסיישל ואיך ליהנות מחופשה באיים מבלי לקרוע את הכיס? התשובות לפניכם.

 

חופשה בסיישל – למי זה מתאים?

בסיישל יש לא פחות מאשר 115 איים, בהם 33 מאוכלסים ומציעים אטרקציות ואפשרויות לינה מגוונות. בין האטרקציות תמצאו מסלולי טיול בדרגות קושי שונות, פעילויות ימיות, אתרים היסטוריים, מסעדות והפעלות לקטנים וגדולים. ככאלה, איי סיישל מתאימים לתרמילאים, זוגות בירח דבש ומשפחות עם ילדים.

 

באיזה איים לבקר?

זה תלוי בכם, באטרקציות שמעניינות אתכם והרכב הנופשים, אך אנחנו ממליצים לבחור לכל הפחות 2 איים שונים ולהקדיש לטיול בסיישל לפחות שבוע. בין המקומות המומלצים:

  • מאהה (Mahe): מאהה סיישל הוא האי המתוייר ביותר ונחשב מומלץ למשפחות, זוגות ותרמילאים. בין האטרקציות הבולטות באי תמצאו את הגנים הבוטניים, מקדש הינדי ושוק צבעוני.
  • לה דיג (La Digue): אי גדול עם חופים יפהפיים ונופים עוצרי נשימה. ההתניידות באי היא באמצעות אופניים ומדובר בגן עדן לחובבי טבע מעל ומתחת לפני הים.
  • קוריוז (Curieuse: אי הצבים של סיישל בו ניתן לצפות בפלאי טבע כמו צבי אלדברה ענקיים ויערות מנגרובים.

 

כמה זה עולה?

בגדול ובהשוואה ליעדים אחרים, סיישל נחשב יעד יקר, אם כי כמו בכל מקום מדובר בטווח מחירים כך שניתן להרכיב חופשה יקרה יותר או פחות וזה לגמרי תלוי בכם.

  • טיסה: החל מ-400 דולר לאדם.
  • ויזה: 6 יורו לילד ו-45 למבוגר.
  • לינה: במלונות פשוטים ודירות אירוח בסיסיות, החל מ-60 יורו לזוג. מלון 4 כוכבים יעלה בממוצע 150 יורו ללילה ועבור לינה במלון 5 כוכבים תיפרדו החל מ-350 יורו.
  • אוכל: החל מ-5 יורו למנה במסעדת "פועלים" ועד 100 יורו למנה במסעדה יוקרתית.
  • אטרקציות: 20-100 יורו לכרטיס.
  • התניידות: 50 יורו בממוצע עבור כרטיס מעבורת בין האיים.

 

איך לחסוך בעלויות?

כפי שאמרנו, סיישל הוא יעד יקר אבל ככל שתקדימו לתכנן, להזמין את חדר המלון ולשריין את כרטיסי האטרקציות, תוכלו לחסוך לא מעט כסף. למשל:

לינה: ישנם לא מעט מלונות נעימים שמציעים חדרים תמורת 60-70 יורו ללינה, לזוג. בתרגום לשקלים מדובר ב-210-240 ₪ שזה לא המון, אך חשוב לשריין את מקומכם מראש כי באופן טבעי, המקומות אוזלים מהר.

אוכל: אם אתם לא מתכננים לאכול במסעדת מישלן, אתם מסודרים – יש מסעדות, דוכנים ובתי קפה עם תפריט איכותי וטעים במחיר של 10 יורו לאדם. בנוסף, ניתן לקנות מוצרים בסופר ולבשל לבד.

אטרקציות: האטרקציות בסיישל לא זולות, במיוחד לנופשים עם ילדים. עם זאת, יש המון פעילויות חינמיות, מסלולי טיול יפהפיים, שנירקול ועוד.

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם