כמה עולה מלון בברלין?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

ברלין נחשבת לעיר תוססת ומלאת חיים שיש בה הכל מהכל. בהתאם, היא מושכת אליה מדי שנה עשרות מיליוני תיירים, בהם משפחות, צעירים ותרמילאים מישראל. אבל לפני שאתם אורזים מזוודה ומתחילים לתכנן מסלול, כדאי שתשריינו מקום לינה. כדי לעשות לכם חיים קלים, ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת על מלונות בברלין. חופשה מהנה!

 

מתי כדאי לטוס לברלין?

אם אתם כבולים ללוח החופשות או אוהבים את החופשה האורבנית שלכם בסגנון מיינסטרימי, חודשי הקיץ הם העיתוי המושלם ומהווים שילוב מושלם בין מזג אוויר טוב לאירועי תרבות והזדמנות נהדרת לכל מי שרוצים לטייל באוויר הפתוח. בהתאם, אלה החודשים העמוסים ביותר ולכן גם היקרים ביותר בכל הקשור ללינה.

מה עושים? אם מתאפשר לכם ואתם רוצים להכיר צדדים נוספים בעיר המופלאה הזו, תזמנו את החופשה למועד אחר. חודשי החורף למשל אומנם קרים למדי, אך אווירת חג המולד ושווקי הכריסמס לא ישאירו אתכם אדישים ואם אתם מעדיפים מזג אוויר חמים יותר, בקרו בברלין באביב או בסתיו, אז מובטחת לכם אווירה סופר רומנטית ולא מעט סיילים שווים.

מלון בברלין

לינה בברלין

כפי שכבר הבנתם, בברלין יש הכל מהכל ולכן היא מתאימה לכל סוג של חופשה, בכל הרכב ובכל עונה ואם נתמקד בקטגוריית הלינה – לא משנה אם אין לכם בעייה לישון באכסניות מטיילים נעימות וזולות או שמא אתם מעדיפים להשתכן במלון פאר יוקרתי ברמת 5 כוכבים, תמצאו בברלין את מבוקשכם בלי בעייה.
לכן, הטיפים הטובים ביותר בהקשר זה יהיו להזמין חדר כמה שיותר זמן מראש ולבחור מלון בלוקיישן שמתאים למסלול בו תרצו לטייל והאטרקציות שתרצו לבקר בהן. לפרטים נוספים מוזמנים להציץ כאן https://myberlin.co.il להכיר מלונות מעולים וקבל טיפים מנצחים על לינה בברלין.

 

כמה זה עולה?

באופן טבעי, מלון יוקרתי יעלה יותר מאכסניית מטיילים פשוטה ונעימה, מלון במרכז העיר (שכונת פרנצלאואר ברג למשל) יהיה יקר יותר לעומת הוטל פרברי (כמו שכונות קרויצברג או פרידריכסהיין) ולינה בברלין בשיא עונת התיירות יותר יקרה לעומת לינה בחודשים בהם פחות תיירים פוקדים את העיר.

ובכל זאת, סדר גודל של מחירים – עבור לינה באכסניית מטיילים פשוטה, תיפרדו בסך הכל מ-40-50 יורו ללילה (לזוג). לעומת זאת, מלון סטנדרטי ברמה של 3-4 כוכבים יעלה 100-200 יורו ועבור לינה באחד ממלונות היוקרה של ברלין תיפרדו מ-300 יורו ויותר. כאמור, ככל שתקדימו לשריין מקום תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר לעומת הזמנה בדקה ה-90.

לסיכומו של דבר, למרות היותה אחת הערים המתויירות ביותר בעולם, לינה בברלין לא חייבת להיות יקרה ולמעשה, גם אם אתם אוהבים את המלון שלכם יוקרתי ומפנק, תוכלו לסיים את החופשה עם עודף בכיס, אם רק תשכילו לתכנן את הטיול מראש ולא תחכו לרגע האחרון.

מלון בברלין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם