חופשה במקום ייחודי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם אתם סטודנטים בחופשת סמסטר, בין אם אתם זוג צעיר שרק התחתן, ואולי אפילו משפחה מרובת ילדים – קרוב לוודאי שאתם זקוקים לחופשה. רבים מאיתנו הטסים מדי שנה לחוץ לארץ, או אולי אפילו נוהגים לפקוד את בתי המלון בישראל, מעוניינים לחוות חווית חופשה חדשה, ייחודית ומרעננת.

נוסף על אלו, פעמים רבות החופשות בארץ או בחוץ לארץ הן יקרות, כך שרבים לא יכולים להרשות את אלו לעצמם. אז אם אתם בעניין של חופשה במקום ייחודי, אנו מציעים לכם לנסוע לנפוש בסיני. חצי – האי סיני מלא במגוון של אפשרויות חופשה, לכל הגילאים, מכל המחירים, ומכל המינים, רק צריך לבחור. בכתבה הבאה נציג עבורכם הצעת חופשה ייחודית במינה, בטאבה.

 

מדוע המקום ייחודי כל כך?

סיני הוא חצי אי השוכן במצרים, ובו עובר הגבול בין מדינת ישראל למצרים. חצי האי הינו יעד תיירותי מבוקש במיוחד בקרב אנשים רבים ברחבי העולם, והוא ידוע בזכות השקט והשלווה הקיימים בו, לאורך כל חודשי השנה. סיני מציעה לינה בבתי מלון מכל סוגי הדירוגים והמחירים, במוטלים, וגם בחושות מיוחדות הנמצאות ממש על החוף.

מומלץ להגיע לבקר בסיני בעיקר בעונות הסתיו והאביב, שכן אז אפשר להנות מחמימות השמש ולטבול בים או בבריכה, מבלי להישרף כל כך. מעבר טאבה הינו מעבר הגבול מישראל לסיני והוא ממוקם בקצה החוף הדרומי של אילת, כך שתוכלו להגיע אליו באמצעות רכב פרטי או בעזרת תחבורה ייחודית.

מעבר טאבה הינו מקום ייחודי כל – כך בשל נופיו היפיפייה של הים האדום, עצי הדקל והחופים הזהובים, ומגוון בתי המלון המצויים באזור יגרמו לכם להרגיש נינוחות ושלווה שככל הנראה לא חוויתם הרבה מאוד זמן.

 

מקומות לינה באזור

ליד מעבר טאבה ישנם מגוון של בתי מלון ואפשרויות לינה, כאשר הם שוכנים בשני אזורים מרכזיים בטאבה. האזור הראשון נמצא ממש מעבר לגבול, במרחק של מספר דקות הליכה ממנו. האורחים במלונות אלו בדרך כלל פטורים מתשלום אגרה בגין המעבר מהצד הישראלי אל הצד המצרי, ובתי המלון באזור זה הינם פופולאריים במיוחד, ורובם נהנים מדירוג מכובד של 5 כוכבים.

האזור השני בו ממוקמים בתי מלון בטאבה הוא מתחם נופש גדול במיוחד הנקרא "טאבה הייטס", והוא שוכן במרחק של כרבע שעה נסיעה ממעבר הגבול טאבה. נציין כי אזור טאבה נהנה מחוויית חופשה ייחודית, אך רובן של האטרקציות בחצי האי סיני אינן ממוקמות בקרבת אזור זה, אלא באזורים אחרים של סיני, כמו שארם א-שייח' ודהב.

 

להרגיש כמו מלכים

אתר הנופש מפורסם בטאבה הינו מלון מובנפיק טאבה, השוכן במרחק הליכה של חמש דקות בלבד מהחוף הפרטי הכולל גישה פרטית לאורחי המלון בלבד, ונהנה מהנוף הייחודי של הרי סיני ומפרץ אילת, אשר הוא נמצא ביניהם. חדרי האירוח באתר הנופש נהנים מעיצוב מרהיב ומהודר, ואורחי האתר יוכלו לבחור בין שלל אפשרויות ההסעדה שאתר הנופש מציע, וביניהן נמנית מסעדת האתר המציעה מאכלי ים טריים מהים האדום ומנות מקומיות נוספות.

כמו כן, המלון המפואר מציע לאורחיו בריכת שחיה, וגם ליהנות מהברים השונים הממוקמים לידה. אתר הנופש הייחודי ממוקם על מפרץ טאבה והוא ייחודי כל כך גם בשל העובדה כי הוא משקיף על מפרץ אילת, בדיוק בנקודת המפגש של ירדן, ישראל, מצרים וערב הסעודית. המלון מתאים לזוגות, וגם למשפחות עם ילדים והוא מציע אפשרויות לינה מגוונות. כמו כן, חוף הנסיכה המפורסם נמצא במרחק נסיעה של כ- 10 דקות מאתר הנופש.

 

אטרקציות באזור

כפי שציינו, אזור טאבה אינו מציע מגוון רחב כל כך של אטרקציות, אך כלל בתי המלון בו מציעים מגרשי ספורט וכושר, מתחמי ספא, בריכות שונות, ובחלקן יש גם חדרי משחקים והפעלות שונות המיועדות למשפחות עם ילדים. אם בכל זאת תרצו להכיר את האזור, ולצאת גם מחוץ לאזוריו של בית המלון שלכם בטאבה, תוכלו לעשות אטרקציות ימיות כמו צלילה, שרונקלים, גלישה, ועוד.

כמו כן, בטאבה ישנו גם מקום מיוחד בשם איי פרעה, הידוע גם בתור אי האלמוגים. מקום זה הינו בעל עבר היסטורי מפואר, והוא מפורסם בשל התצפיות היפות שניתן להגיע אליהן כשנמצאים על אחד ההרים באזור, ופעילויות השייט שניתן לעשות בו.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, מעבר טאבה הינו אזור תיירותי מבוקש ביותר, והוא נהנה ממלונות יוקרה מהשורה הראשונה. וודאו כי אתם מזמינים מספיק זמן מראש מקומות לינה באתרי נופש אלו, על מנת להבטיח שתוכלו להנות מחוויית חופשה שלא תישכח.

חופשה במקום מיוחד במינו

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם