כמה עולה טיול לדובאי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאז הסכמי אברהם, שנערכו בשנת 2020 בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, מתפוצצת התיירות הישראלית לדובאי. דובאי היא חלק מאיחוד האמירויות, הכולל בתוכו גם את אבו דאבי המוכרת לנו ועוד פדרציות נוספות.

יודעי דבר טוענים שאנשי עסקים ישראליים, בעיקר כאלה בעלי דרכונים זרים, גילו את הקסם של דובאי עוד הרבה לפני הסכמי אברהם ונהגו לנסוע ליעד המיוחד הזה על בסיס קבוע. באתר מטיילים בעולם תוכלו למצוא את כל הפרטים על דובאי, כגון אטרקציות, מלונות, טיסות, סיורים וטיולים וטיפים והמלצות. למידע נוסף>>

דובאי נמצאת במרחק 3 שעות טיסה מישראל, והטיסות אליה זמינות, נוחות ומתקיימות בתדירות גבוהה. היא נחשבת כיום לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר לתיירים, והישראלים נוהרים בהתלהבות. מה יש בה, בדובאי, שכל כך קוסם לנו?

דבר ראשון, הקרבה הגיאוגרפית. בזכות הטיסה הקצרה, ניתן למצוא מחירים נוחים ושעות יציאה אטרקטיביות, שהופכות את דובאי ליעד נוח לקפיצה לסוף שבוע. הקרבה בין ישראל לדובאי מתאימה מאוד גם למשפחות עם ילדים שמתקשות בטיסות ארוכות.

בנוסף, דובאי מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה, החל מטיולי ג'יפים במדבר המרהיב שלה, דרך פארקי מים ענקיים ומרשימים וכלה בגני חיות, הופעות קרקס ועוד. בדובאי מלונות מפוארים ומפנקים בטווח מחירים רחב, וניתן לאכול בה כמעט בכל תקציב. דובאי מציעה מצד אחד מסעדות מישלן מפוארות למביני ענין, רשתות מזון מהיר בין לאומיות למתבגרים רעבים וכמובן אוכל רחוב אותנטי, נגיש וזול.

כאשר מתכננים טיול לדובאי, עולה מן הסתם שאלת התקציב. עלות של טיול לדובאי אינה קבועה, ותלויה במשתנים רבים. באופן כללי ניתן לומר כי עלות הטיול נקבעת בהתאם לשני מרכיבים. המרכיב הראשון הוא ההוצאות הקשיחות של הטיול, והמרכיב השני הוא ההוצאות הגמישות.

כאשר אנו מדברים על הוצאות קשיחות, נסתכל בעיקר על עלויות של טיסות ליעד ומלונות ביעד. כדאי להזמין טיסה כמה שיותר זמן מראש, ותוך שמירה על גמישות מסוימת בתאריך. גורמים אלה מוזילים את המחיר והזמנה מוקדמת מאפשרת לנו לפרוס את התשלומים בצורה נוחה באשראי. עלות של מלון תהיה תלויה במיקום שלו, בתנאים שהוא מציע, במספר הארוחות שנאכל במלון וכמובן במתקנים וברמת הפינוק והיוקרה. כאשר עלויות הטיסה והמלון ידועות לנו מראש, נימנע מהפתעות בזמן הטיול עצמו.

ההוצאות הגמישות בטיול הן אלו שתלויות בעיקר בהתנהלות שלנו במהלכו. איפה נבחר לאכול, האם נעשה שופינג בחנויות של מותגי יוקרה או בחנויות בסיסיות, בכמה אטרקציות נבחר, מה גובה הטיפים שניתן, כיצד נתנייד ממקום למקום וכן הלאה. במהלך הטיול הישארו עם יד על הדופק ותוכלו לאזן את ההוצאות בזמן אמת.

לקראת היציאה לטיול, הקדישו זמן רגוע למחשבה לגבי התקציב שאתם רוצים להשקיע בטיול וכך תדעו מה תהיה ההתנהלות הנכונה ביותר עבורכם. אנו מאחלים לכם נסיעה טובה, בטוחה ומהנה!

כמה עולה טיול לדובאי?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם