כמה עולה נסיעה לשדה התעופה בן גוריון?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נסיעה לשדה התעופה בן גוריון היא נקודת הפתיחה של מסע בדרך לראות עולם חדש.

כאשר בוחרים חברת הסעות שתסיע אתכם לבן גוריון, חייבים לבחור בחברה עליה אתם סומכים לחלוטין, כי כל עיכוב ותקלה בדרך יכולים להיות הרסניים ולגרום להחמצת הטיסה שלכם.

במאמר זה נפרט על הגורמים המשפיעים על תמחור נסיעה לשדה התעופה, כאשר יש כמובן הבדל בין החברות השונות.

 

כמות הנוסעים

כמות הנוסעים הלוקחת חלק בנסיעה לשדה התעופה היא בעלת השפעה אדירה על התמחור. כאשר מוציאים רכב שלם בשביל אדם אחד, עליו לשאת לבדו בעלות הנסיעה הכוללת. כאשר אותו רכב מלא ב-4 נוסעים, העלות מתחלקת בין כולם. עלות הנסיעה לשדה התעופה ברכב של חברת הסעות היא אמנם יקרה יותר לעומת הנסיעה ברכב פרטי או ברכבת, אך יש לה מספר יתרונות שהופכים אותה למשתלמת יותר בסופו של דבר. בניגוד לרכב פרטי, כאשר נוסעים עם חברת הסעות, אין צורך לשלם סכומי עתק על הזכות לחנות בשדה התעופה. כאשר טסים לזמן ארוך, מדובר בהוצאה כספית אדירה שנחסכת בדרך זו. לעומת נסיעה ברכבת, אין בזבוז זמן כאשר נוסעים עם חברת הסעות, ותוכלו להגיע בדיוק בשעת היעד, ולחזור לאחר שתאספו את המזוודות, וכך תחסכו זמן שתוכלו להשקיע בדברים חשובים יותר.

 

סוג הרכב הרלוונטי

להזמנת נסיעה עם טראפיק הסעות יש יתרונות רבים בשל צי הרכב המפואר אשר מפעילה החברה. סוג הרכב הרלוונטי לנסיעה הוא בעל השפעה ישירה על התמחור שלה. חברת הסעות המפעילה ציי רכב יוקרתיים, המאפשרים הגעה בנוחות מרבית, יוכלו לתמחר את השירות בהתאם. נוסף על כך, מספר הנוסעים משפיע על סוג הרכב שעל החברה להוציא. אם ישנם 5 נוסעים מלבד הנהג, על החברה להקדיש לעניין רכב גדול יותר, אשר צורך יותר דלק, ולכן התמחור יהיה בהתאם לכך.

 

שעת הנסיעה

ברוב הענפים והמקצועות, עובדים אשר מועסקים בשעות הלילה זכאים לתשלום גבוה יותר. כאשר מדובר על נהג הסעות, לערנות שלו במהלך הנסיעה חשיבות עליונה. לכן, נהגים אשר מועסקים בשעות הלילה, חייבים לקבל שכר מספק, אשר יאפשר להם לנוח בשעות היום כדי להתכונן לכך. כאשר מזמינים נסיעה לשדה התעופה באמצע הלילה, חייבים לקחת בחשבון שהתמחור יהיה בהתאם, ולהבין שהמשמעות של המחיר היא נהג עירני יותר, ומקצועי בהרבה.

 

המרחק מאזור האיסוף

נסיעה בתחבורה ציבורית, או בעזרת חברת הסעות פרטית, היא באופן טבעי יקרה יותר ככל שהמרחק מאזור האיסוף ליעד גדל. נסיעה לשדה התעופה בן גוריון מתבצעת מכל רחבי הארץ, מאחר ומדובר בשער הכניסה והיציאה העיקרי מהמדינה. המרחק מאזור האיסוף הוא בעל השפעה אדירה על תמחור הנסיעה, מאחר ועל הנהג לנהוג בפועל מרחק כפול ממרחק הנסיעה שלכם. עליו להגיע עד ביתכם, להביא אתכם לשדה התעופה, ואז לחזור לביתו לרוב ללא נוסעים נוספים.

 

נוסעים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם