כמה עולה להחליף את הצמיגים ברכב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עלות החלפת צמיגים ברכב משתנה בהתאם לסוג הצמיג אותו אתם צריכים לרכב שברשותכם. לכל דגם רכב יש סוג צמיג מותאם לפי ההוראות של היצרן מבחינת מידה, גודל, רוחב וקוטר. לכל סוג ניתן למצוא כיום מנעד מחירים משתנה בהתאם לאיכות הצמיג והמותג. המחיר משתנה גם לצמיג בודד וצמד ומקומות רבים מציעים מבצעים ומחירים מיוחדים בהחלפה של 4 צמיגי הרכב ברכישה אחת.

 

מחירי צמיגים לרכב קטן

כפי שציינו, המחיר נשתנה לפי סוג הצמיג, איכות המותג ושנת הייצור. באופן כללי,  כאשר מדובר על צמיגים למכוניות קטנות בקוטר של 14  אינץ', המחיר של המותגים הסיניים הינו בטווח של 300-200 ₪ לכל צמיג כולל מע"מ וההתקנה עצמה.

מחיר צמיג לרכב קטן באיכות טובה יותר ממותגים יוקרתי יותר יהיו בטווח של בין 280 ₪ ועד 400 ₪ מקסימום. לפרטים נוספים על מחיר צמיגים ממגוון של מותגים ויצרנים בהתאם לסוג הרכב הספציפי שלכם, היכנסו לקישור והכניסו את הפרטים המדויקים. האתר מאפשר לכם למצוא את המחיר הנמוך או המשתלם ביותר בהתאם לכל מיקום גיאוגרפי נבחר.

 

צמיגים לרכבים משפחתיים

כאשר מדובר על צמיג למכונית משפחתית בקוטר 15 אינץ", המחיר של הצמיגים הסינים כולל התקנה ומע"מ הוא בין 230 ל-300 ₪. צמיגים של מותגים מוכרים באיכות טובה עולים החל מ- 300 ועד 600 ₪. המחיר של צמיג למכונית משפחתית בקוטר  16 אינץ' מתוצרת סינית הוא בין 250 ל-450 ₪ ואילו צמיג בקוטר זה ממותג איכותי יעלה החל מ350 ₪ ועד 650 ₪ כולל התקנה ומע"מ.

 

מחיר לטיוטה ספייס ורסו

כפי שציינו, המחיר משתנה בהתאם לסוג הצמיג ואיכותו. נדגים זאת על רכב פופולרי במיוחד בישראל, טיוטה ספייס ורסו. לדגמי 2009-2018 נדרש צמיג בקוטר 17 אינצ', ברוחב של 215 מילימטרים ובחתך 55. המחיר לצמיג מסוג זה תוצרת המותג הסיני  LANDSAIL היא 337 ₪. למרות שמדובר ביצרן סיני הצמיג מתאפיין בהרכב חומרים מתקדם ובעמידות לאורך זמן.

 

מותג איכותי

אם תרצו לטיוטה ספייס ורסו שלכם מותג איכותי יותר תוכלו לרכוש צמיג של המותג פלקן ב-417 ₪. אמנם מדובר על סכום מכובד ומשמעותי כאשר מדובר בכל ארבעת הצמיגים אך מדובר במעין השקעה. הצמיגים של המותג מיוצרים ברמת טכנולוגית מתקדמת והדבר יבוא לידי ביטוי באורך חיי צמיג ארוכים יותר וצריכה חסכוניות יותר של דלק בכל קילומטר של נסיעה.

 

סיכום מחירי צמיגים

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בעלות של החלפת צמיגי הרכב. כפי שציינו, הדבר תלוי ברכב שברשותכם ובסוג הצמיג הדרוש לו ספציפית. באופן כללי, מחירי המציגים יקרים יותר ברכבים המשפחתיים לעומת הרכבים הקומפקטיים ובכל סוג צמיג ניתן למצוא צמיגים תוצרת סין זולים יחסית וצמיגים של מותגים איכותיים יותר בעלות של עשרות שקלים יותר לכל צמיג.

מכונית, צמיג

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם