כמה עולה צמיגי מישלין לרכב

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחרי המאמר הזה, לא תגיעו יותר חסרי ידע לפנצ'רייה.

אתם תגיעו חדים יותר, מבינים יותר וגם תקבלו את העסקה השווה ביותר – 4 צמיגי מישלין במחיר שלגמרי שווה את ההוצאה.

כמה עולים צמיגי מישלין לרכב זה רק חלק מהמידע הקריטי שפרוס לפניכם.

אז, שלא יעבדו עליכם!

 

350 שקלים

החל ממחיר זה, ניתן למצוא צמיגי מישלין בעיקר במידות קטנות, אך מכל הסוגים. צמיגיי פריימסי, אג'יליס גם אנרג'י סייברס יהיו זמינים במחיר זה, אך שוב – ככל שמידת הצמיג קטנה יותר (משמע, ג'נט קטן), מחיר הצמיג הייה נמוך יותר .

 

450 ₪ וצפונה

ממחיר זה, מבחר הצמיגים מתחיל להצטמצם והוא נשאר מוגבל לסוגי צמיגים מסויימים. הרבה סדרות צמיגים של מישלין יהיו זמינות, אך מהמחיר הזה אנחנו כבר הולכים יותר לקראת אנרג'י סייברס  ואג'יליס יותר משופרים, וצמיגי ספורט במידות קטנות ומהסדרות הבסיסיות.

 

600 וצפונה

צמיגי מישלין ידועה באיכות הייצור שלה ובאמינות. החל ממחיר זה, שהוא רק לפי צמיג, אנחנו נכנסים לקטגוריה של הרכבים הגדולים יותר – B SUV וגדולים יותר. לגודל צמיגים זה יש מבחר לא קטן, ואפילו אפשר לבצע התקנות של צמיגי שטח, במידה ומידות הרכב והג'נט מתאימות.

 

הערות חשובות

יש כאלה שיגידו שהמחירים האלו גבוהים מאוד לצמיגים. אפשר תמיד להתקין צמיגים סיניים במחיר של 4 ב- 1,000 ₪ ואפילו זול יותר. אז למה מדובר בעסקה שווה כשמדובר בצמיגי מישלין?

  • חברת מישלין היא אחת מהחברות הטכנולוגיות ביותר בכל הנוגע לפיתוח צמיגים
  • החברה משתמשת בכלים ומכשור כדי לסייע לרכבים לשפר את ביצועי הבלימה והחיסכון בדלק
  • לחברה יש מפיצים ויבואנים כך שאפשר לקנות צמיגים באחריות.
  • לרוב, מכונאים בפנצ'רייה יעשו לכם הנחה עם תחליפו את כל 4 הצמיגים ותעשו אצלם איזון.

 

האם המחירים נמצאים בטווח הנורמה?

התשובה היא כן. יש 10 חברות לערך שאי אפשר לערער על איכות הצמיגים שלהן, וחברת צמיגי מישלין נמצאת בתוך רשימה זו. במידה ותסתכלו ברשימה זו ותחקרו כל יצרן על מחיריו, תוכלו לראות שצמיגי מישלין עומדים בממוצע טווח המחירים כמו מקבילותיה בדרגת מוצר זו.

כמו שיש רגולציה על מוצרים בשווקים השונים, אותו הדבר חל על חלקי חילוף. מה שאמור להכריע את החלטתכם בבחירת המוסך היא איכות השירות היא הגבוהה ביותר. מחיר הצמיג יכול להיות אחיד אך הבדל של 200 ₪ יכול להיקבע על סמך אופן מתן השירות באותו בית העסק.

 

מה למדנו?

מישלין מציעים מחיר הוגן לצמיגים ביחס לשוק והתמורה על צמיגים אלו היא רבה. הגור המרכזי שיכול להכריע את המחיר הוא איכות השירות של בית העסק בו מתבצעת התחזוקה. בחרו בקפידה את המקום, ועוד יותר בקפידה את הצמיגים. בחרו את הצמיג בהתאם לאופן השימוש ברכב, ונסיעה טובה!

 

מטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם