כמה עולה החלפת מצבר עד הבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלפה של מצבר מתרחשת תמיד בזמנים שלא מתאימים לנו. תרחיש שכזה עשוי לקרות בשעות הבוקר המוקדמות, כשאנחנו ממהרים להקפיץ את הילדים למסגרות או בשעות הצהריים, דווקא כשאנחנו בדרך לפגישה חשובה. יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים שנוגעים להחלפה של מצבר, פשוט כי נמאס לנו להיתקע בלעדיו. הישארו כאן ותגלו את העלויות של הזמנת מצבר עד הבית שיעשה לכם חיים קלים.

 

אלה התרחישים שעשויים להוביל להחלפת המצבר

שמענו לא פעם על מי שביצעו החלפה של מצבר לרכב בתדירות גבוהה למדי. בירור בנושא גילה להם שהם עושים שימוש לקוי ברכב. בחרנו להציג את העניין הזה בהרחבה כעת, כדי להעלות את המודעות אליו ולמנוע את הופעת התרחיש עגום ברכבכם. נציין כעת שישנן 3 פעולות שעשויות להוביל להחלפת המצבר בתדירות גבוהה:

 

  1. הרכב לא זז ממקומו לזמן ממושך: תרחיש שכזה בא לידי ביטוי בדרך כלל בקרב אנשים שנוסעים לתקופה ממושכת לחו"ל
  2. השארת אורות דלוקים ברכב: השארתם את הרכב בחניה ולא שמתם לב שאורות הדרך דולקים? מדובר בטעות נפוצה שעשויה לרוקן את המצבר באופן משמעותי
  3. התיישנות של המצבר: זו ההזדמנות לגלות לכם שאורח החיים של המצבר נע בין 3 ל – 4 שנים, כך שאם יש לכם מצבר ישן, הוא כנראה סבל מבלאי ושבק חיים

אלה התרחישים שעשויים להוביל להחלפת המצבר

 

בואו נדבר תכל'ס – כמה זה יעלה לכם?

החלפה של מצבר עשויה לנוע בין 500 ₪ ל – 1,500 ₪. נסביר שהשינויים המהותיים במחיר באים לידי ביטוי בעקבות סוג המצבר. כך שמחיר של מצבר סטנדרטי עשוי להגיע ל – 800 ₪, בעוד מחירי החלפת מצבר עד בית הלקוח של מצברי סטרט אנד סטופ צפויים להגיע ל – 1,500 ₪. אם תזמינו מומחה להחלפת מצבר עד הבית ותגלו שאין צורך בביצוע ההחלפה, תצטרכו לשלם עבור השירות כ – 250 ₪ בממוצע.

 

מיהם בעלי המקצוע שצפויים לתת לכם את השירות?

המומחים שיגיעו עד אליכם, כדי למסור את המצבר המתאים לרכב שלהם הם מוסכניקים ניידים. כלומר, מי שיש ברשותם מוסך נייד שעובר אתם ממקום למקום. נמליץ לכם לערוך בירור מקדים אודות אנשי המקצוע שתזמינו, כדי שתהיו בטוחים שמדובר במי שיעניקו שירות מקצועי ואמין.

 

האם ההחלפה מתבצעת מכל מקום בארץ?

אתם יכולים להיות רגועים. שכן, תוכלו לקבל את שירות החלפת המצבר בכל מקום במדינת ישראל. הדבר בא לידי ביטוי בעקבות ההיצע הרחב של מחליפי המצברים שנותנים שירות בכל מיני אזורים בארץ, כך שכל אחד יכול להזמין את בעל המקצוע שעובד באזור המגורים שלו.

 

לסיום

כדאי שתיקחו אתכם את הארנק בכל נסיעה ברכב הפרטי. שכן, כעת אתם יודעים שאם תיתקעו ללא מצבר, תצטרכו להזמין מומחה שיגיע עד אליכם וידרוש מכם תשלום שנע בין 500 ₪ ל – 1,500 ₪ על ביצוע ההחלפה.

האם ההחלפה מתבצעת מכל מקום בארץ

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם