כמה זה עולה לקנות ולהתקין מצלמה לרכב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעבר, לא הבנו את החשיבות של מצלמה לרכב שלנו. רבים מאיתנו ראו את המצלמה לרכב כמעין ״מותרות״ ורק אנשים מסוימים הבינו את ערך המצלמה ברכב שלהם. מצלמה ברכב יכולה לתעד את הנסיעה וכך למנוע מאיתנו לשאת באשמה שהיא לא שלנו. מצלמה למעשה היא ההוכחה במקרים רבים, כאשר אנו מואשמים במשהו שעשינו בכביש ויש ביכולתנו רק להכחיש את האשמה שנכפתה עלינו. באמצעות מצלמה לרכב, לא מעט תרחישים יכולים להימנע. אז כמה זה עולה לנו? למה זה משמש? וכמה עולה ההתקנה?

 

מצלמת רכב – מוצר הכרחי לכל אחד

אם בעבר יכולנו למצוא את מצלמות הרכב בעיקר אצל נהגי מוניות, נהגי אוטובוס ונהגי משאיות שמבלים את רוב זמנם על הכביש, אנשים בעלי רכבים פרטיים מצאו את מצלמת הרכב לשימושית לא פחות. כיום בישראל יש תנועה רבה בכבישים ואנו מבלים, בין אם נרצה או לא, הרבה מאוד שעות על הכביש.

בכל יום ניתן לשמוע בחדשות על תאונות, שבמזל גדול לא הפכו להיות נזק עצום, כל זאת בזכות סרטונים שאנשים מעלים ממצלמות הרכב שלהם. מצלמת רכב מסוג xiaomi mi dash cam 1s היא אחת מהמצלמות הפופולריות ביותר. גם אם לא נצטרך להשתמש בה אף פעם על מנת להעיד כנגד טענה כוזבת, עדיין מומלץ שתהיה מצלמה ברכב שלכם שמרפי לא יפגוש בכם והיוצא מן הכלל יהפוך להיות הכלל.

 

מחירים המצלמות לרכב

כמו כל דבר, גם למצלמות לרכב יש טווח מחירים גדול. מצלמות רכב זולות יותר יכולות לעלות כ-200 ש״ח, לא כולל ההתקנה. לעיתים מצלמות פשוטות יעשו את העבודה נהדר ואין צורך במצלמה יקרה יותר.

הכל תלוי בדגם ואיכות המצלמה. מצלמות היקרות יותר, יכולות גם להגיע למחירים של עד 1,500 שקלים, במקרה כזה זה יכלול גם את שירותי ההתקנה. הכל תלוי למעשה במאפיינים של המצלמה ובצורך שלכם במצלמה כזו אחרת. אך ברור שמצלמה לכם היא בין אביזרים לרכב הפופולריים ביותר והחשובים ביותר שיש כיום.

 

התקנת המצלמה וגורמים משפיעים על העלות

לרוב, מצלמות המספקות מצלמות יוכלו גם לספק לכם שירותי התקנה. אך יש מצבים שעלות המצלמה וההתקנה לא יהיה לכם משתלם, מכיוון שתוכלו למצוא את המצלמה במחיר משתלם יותר והתקנה לא יקרה במיוחד, שסך הכל שהמחיר לשניהם בנפרד יהיה משתלם יותר.

יש מצלמות פשוטות יותר אשר ניתנות להתקנה עצמית, אך יש מצלמות שנדרשות חיווט למקור כוח או חיבור למערכת הרכב שהיא יותר מורכבת. לכן, חשוב להבין כאשר אתם רוכשים את המצלמה שלכם על אופן ההתקנה וייתכן ותוכלו לבצע זאת עצמאית.

 

לסיכום

מצלמה תוכל לעזור לכם לתעד את כל מה שקורה בזמן הנסיעה שלכם בכביש ותוכל לשמש לכם כקלף מיקוח כאשר אתם מואשמים בעברה שלא ביצעתם. מחירי המצלמות וההתקנה משתנים בהתאם לסוג מצלמה ומורכבות ההתקנה שלה.

צלם

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם