כמה עולה מימון לרכב חדש

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איפה בודקים, מה בודקים, מול מי, איך, כמה, למה? כל אלו הן דוגמאות לחלק קטן מאוד של שאלות ודאגות שיכולות לעלות בראשינו בזמן הבירורים לגבי

מחירי רכישת רכב חדש. המונח "מימון רכב" הוא לא איזו מפלצת בלתי מנוצחת שצריך לחשוש ממנה! עם מיישמים חשיבה פרקטית וקוראים לעומק בין

השורות; אפשר לראות הגיון, נוחות ומחירים משתלמים.

 

מימון לרכב – מה זה?

התשובה לשאלה זו היא הרבה יותר פשוטה ממה שנדמה לכם. ראשית כל, פשוטו כמשמעו. מימון לרכב היא הצעת מחיר להלוואה שניתנת ע"י בנק, חברה חיצונית, חברת ליסינג, יבואן רכב או חברת אשראי. הצעת ההלוואה לצורך מימון רכב תשתנה בין המוסדות השונים. למשל, הלוואה מבנק לצורך מימון רכב תתקבל על סמך ההכנסה החודשית, נכסים כלכליים, יכולת החזרה ומותנית בריבית נוחה יחסית. יבואני רכב וחברות ליסינג יכולות להציע מימון של עד 100% ממחיר הרכב, תמורת החזר חודשי שמשתנה בהתאם לפריסת חודשי התשלום. כיום ניתן למצוא מגוון רכב מאוד של רכבים במימון, אך ההיצע משתנה בהתאם לבחירת מקור ההלוואה.

 

אפשרויות המימון

בכדי להסביר לעומק את האפשרויות השונות, נתייחס ל- 3 האפשרויות המוכרות ביותר:

חברת ליסינג 

חברת ליסינג תוכל להציע לכם השכרה פרטית של הרכב כשאתם היד הראשונה שלו. במסגרת זו, ניתן לקבל מימון מלא של הרכב אך התשלום החודשי להחזר ההלוואה יכול להיות גבוה יחסית. יש לציין שאחוזי המימון ופריסת חודשי התשלום יכולים גם להשתנות בין דגמי הרכבים השונים ורמות הגימור שלהן.

 

חברת אשראי 

לחברת אשראי יש את האפשרות לאשר הלוואה של לא פחות מ- 30,000 ₪, תלוי בחברת האשראי שלכם. אין צורך בהצגת ערבונות וערבים לכיסוי ההלוואה, רק להחזר החודשי שלי בהתאם לתנאי החברה.

 

יבואן רכב 

בדומה לליסינג, יבואני הרכב השונים בארץ מאפשרים גם מימון לרכב חדש. במידה ובחרתם לקנות ישירות מהיבואן ביחד עם אחריות עלה רכב, כנראה שתצטרכו לפחות 15% משווי הרכב.

 

אז כמה זה עולה?

לשאלה זו יש מספר תשובות אפשריות כפי שניתן להבין מהכתבה. נקודת המוצא שלכם, ציבור הרוכשים היקר, היא שתמיד טוב להגיע עם הון עצמי מסוים. ככל שגודל סכום ההלוואה יקטן, כך תשלמו פחות ריבית ובהתאם לכך תשלמו כמה שיותר בהתאם למחיר הרכב. ניתן למצוא הצעות למימון רכב החל מ- 30,000 ₪ והמחיר יכול גם להגיע עד למעל ל- 100,000 ₪. עלייכם לבדוק היטב את שוק הצעות המימון, ולבחון את מסלול ההשקעה הנוח ביותר. המטרה היא – כמה שיותר הון עצמי, כמה שפחות תשלומים. כל אלו יביאו את תשלומי הריבית למינימום ההכרחי. אמנם ניתן למצוא גם 100% מימון לרכב, אך יש לשקול אופציה זו בכובד ראש ולתכנן היטב את החזר ההלוואה.

 

שטרות ומחשבון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם