כמה עולה רכב טסלה – הכירו את המחירים של הדגמים השונים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טסלה הפכה לשם נרדף לכלי רכב חשמליים במדינת ישראל, כבשה את כבישי הארץ עם מגוון הדגמים שלה, וחוללה מהפכה בתעשיית הרכב עם העיצובים המלוטשים והטכנולוגיה המתקדמת שלה. למי ששוקל לרכוש טסלה כדאי להכיר את המחירים השונים, וזאת למרות שהם עשויים להשתנות מעט עקב מבצעים, ביקוש וגורמים נוספים. כמה עולה רכב טסלה – הכירו את המחירים של הדגמים השונים!

 

טסלה דגם 3

מבין דגמי טסלה הנמכרים במדינת ישראל, ניתן לומר בקלות שטסלה דגם 3 היא האפשרות המשתלמת ביותר בליין. הוא מציע מגוון תכונות, ביצועים מרשימים ועיצוב פנים מינימליסטי. המחיר הבסיסי לדגם 3 Standard Range Plus הוא בין 205,000 ל- 245,000 ש"ח, כשההבדלים במחירים מושפעים מתוספות ושדרוגים שונים לבחירתכם. מחיר זה הופך אותו לאופציה אטרקטיבית יחסית למי שמחפש להיכנס לעולם הרכב החשמלי של טסלה.

 

טסלה דגם Y

טסלה דגם Y הוא רכב שטח קומפקטי המשלב שימושיות עם ביצועים חשמליים. הוא מציע חלל פנים מרווח, תכונות בטיחות מתקדמות וטווח מרשים. המחיר לדגם Y Long Range הוא הוא בין 225,000 ל- 280,000 ש"ח, בהתאם לתכונות ולשדרוגים הנבחרים.

טסלה דגם S

טסלה דגם S היא מכונית סדאן חשמלית יוקרתית הידועה בעיצוב המלוטש וביכולות הביצועים הגבוהות שלה. רכב זה מציע חווית נהיגה יוצאת דופן, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב פנים נוח במיוחד. המחיר לדגם S Long Range הוא בין 605,000 ל- 634,000 ש"ח.

 

טסלה דגם X

טסלה דגם X הוא רכב שטח חשמלי פרימיום המשלב סגנון, דינמיות וביצועים מרשימים. הוא כולל דלתות כנפי בז ייחודיות, מקומות ישיבה רבים עבור עד שבעה נוסעים ותכונות בטיחות מתקדמות. את הדגם המרשים הזה תוכלו למצוא בישראל במחירים שבין 624,000 ל- 676,000 ש"ח.

 

ממה מושפעות תנודות המחירים?

חשוב לציין שהמחירים שהוזכרו לעיל הם משוערים ויכולים להשתנות בהתאם לתכונות נוספות, אפשרויות התאמה אישית וכל תמריצי מס או הנחות רלוונטיים. בנוסף, טסלה מעדכנת מעת לעת את התמחור שלה ומציעה תצורות שונות, לכן מומלץ לבקר באתר הרשמי של טסלה או להתייעץ עם נציג כדי לקבל את המחירים העדכניים ביותר.

 

עלויות ונקודות נוספות שיש לקחת בחשבון

למרות שברגע שאנו רוכשים טסלה אנו יכולים "להוריד מהראש" את הוצאות הדלק, ישנן עלויות נוספות שחשוב לקחת בחשבון. שדרוגים, תכונות אופציונליות, תשתית טעינה, ביטוח ותחזוקה יכולים להתווסף למחיר הבסיסי של הרכב. בנוסף, ישנן הנחות יבואן ומבצעים המתרחשים מעת לעת, ושווה להתעדכן ולעשות סקר שוק קצר.

עוד לפני שהאתם מחליטים ללכת על טסלה, שווה לבדוק את פריסת רשת תחנות הטעינה החשמליות באזורכם,כדי לאפשר נוחות מירבית.טסלה דואגת לפריסה מעולה של תחנות טעינה בישראל, וזה מאפשר לכם להיות רגועים כשאתם יוצאים לנסיעה ברכב החשמלי החדש שלכם!

מכונית טסלה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם