כמה עולה רכב יונדאי אוניק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

באמצעות סוכנות הרכב ביג ליס תוכלו לבצע רשימה של רכב יונדאי אוניק חדשה, בתנאי מימון חלומיים ועם אפשרות לחיסכון משמעותי בעלות הרכב.

יונדאי אוניק – הרכב ההיברידי הנמכר בעולם

אין כל ספק כי חברת יונדאי משנה את כללי המשחק בשוק הרכב, ולא בכדי. החברה, אשר מזה עשורים רבים נחשבת כאחת מחברות הרכב המובילות בעולם מפתחת מזה שנים רבות את הרכבים המתקדמים והחכמים ביותר בעולם, כחלק מתפיסה אשר קובעת כי הרגל הצרכן עתיד להשתנות מהקצה אל הקצה, עת הטכנולוגיה תאפשר לשלוט על הרכב מבלי לגעת בהגה, כמו גם מערכות בטיחות ובלימה מתקדמות אשר מאפשרות לזהות מפגעים פוטנציאלים בדרך ובכך למנוע תאונות. מדובר רק בקצה הקרחון בכל הקשור לחברת יונדאי, אולם אין ספק כי הרכב החדש של החברה – יונדאי אוניק הוא חלומם של חובבי רכב רבים. הסיבה לכך היא כי  מדובר ברכב היברידי אשר משלב מערכות המולטימדיה, בלימה, כוח סוס וכן נסיעה שקטה ובטוחה, מהטובות בעולם. אם גם אתם חולמים על רכישת רכב יונדאי אוניק, הגיעה העת להגשים את החלומות ולבצע רכישה של יונדאי אוניק חדשה, באמצעות סוכנות הרכב המובילה ביג ליס.

סמל של חברת רכבים

כמה עולה רכב יונדאי אוניק?

רכב יונדאי אוניק הוא רכב היברידי בעל 5 דלתות, 5 מקומות ישיבה, הספ"ק כ"ס 141 ובעל צריכת דלק חסכונית במיוחד – 22.7 לדרך עירונית. ומאובזר במיטב הטכנולוגיה בענף הרכב: חיישני לחץ אוויר, זמזם התראה לחגורות, בקרת יציבות אלקטרונית ובולם זעזועים ABS משולב. מדובר ברכב מעוצב המגיע למהירות של 0-100 ב 11.1 שניות בלבד. מחירו ההתחלתי עומד על 138,000 ₪, ואילו הדגם החדש שנת 2019 הינו דגם אשר מתחיל ב 141,000 ₪, מחיר מחירון. באמצעות סוכנות הרכב ביג ליס תוכלו לקבל הצעה זולה ומשתלמת בעבור רכישה של רכב יונדאי אוניק, זאת בשל מסלול מימון ייחודי אשר מאפשר לכם להחזיר תשלום חודשי קבוע אשר לא משתנה. יש לציין כי מחיר ההחזר מתחיל ב 1,735 ש"ח, אולם באמצעות נציגי השירות של סוכנות ביג ליס תוכלו לקבל אפשרות לתשלום מקדמה בעבור הרכב, ובכך להוזיל באופן משמעותי את המחיר. חברת ביג ליס מתחייבת לספק מחיר מצוין בעבור כל לקוח, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לשדרג את הרכב הקיים ולעבור לרכב היברדי, חסכוני ומדליק במיוחד.

מעוניינים לבצע רכישה של רכב יונדאי אוניק? כעת יש לכם את הדרך

היכנסו לאתר הרשמי של סוכנות ביג ליס, השאירו פרטים ונציג מטעם הסוכנות ישוב אליכם עם הצעה, או בחרו באפשרות מחשבון מימון בכדי לבדוק ביעילות מה יהיה גובה ההחזר החודשי שלכם. לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה בחיוג למספר 1700550650, לצורך תיאום פגישת ייעוץ בעבור רכישת רכב יונדאי אוניק.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם