כמה עולה צמיג לרכב 4 על 4?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

צמיגים בדרך כלל הם לא משהו שתופס יותר מידי תשומת לב כאשר אנחנו נוסעים ברכב רגיל. כל מה שחשוב לנו זה שהצמיג יהיה בטיחותי, ויאפשר לנו לנסוע בצורה טובה. כל זה משתנה כאשר מדברים על רכבי 4*4. במקרה הזה לצמיג ישנה חשיבות רבה, והוא למעשה קובע את היכולת שלנו לנסוע בשטח. כאן נספר לכם על הנתונים השונים שקובעים את המחיר של הצמיג.

 

צמיגים ברכב 4*4

אם אתם מחזיקים ברשותכם רכב 4*4, כנראה שהשטח הוא לא מקום שזר לכם. בהנחה ואתם רוצים לטייל עם הרכב שלכם גם במקומות שלא עבירים עבור רכב רגיל, חשוב שהצמיגים שלכם יהיו כאלה שמאפשרים לכם לעשות את זה. עוד לפני שנתחיל חשוב לציין שיש מספר סוגים של צמיגי 4*4, כאשר ההבדלים ביניהם נוגעים בעיקר ליחס שבין איכות נסיעה בכביש לאיכות נסיעה בשטח.

כמו בכל דבר, קשה לדבר על המחיר בצורה כללית מבלי לרדת לפרטים. בעולם הצמיגים שבו יש מספר רב של יצרנים וסוגי צמיגים, הקושי הזה נעשה גדול עוד יותר. אבל כדי שלפחות תהיה לכם תמונה כללית של המצב, הנה מספר נתונים שישפיעו על המחיר של הצמיג שלכם. tiptopwheels.co.il

רכב

יצרן

הנתון המשפיע ביותר על מחיר הצמיג הוא כמובן היצרן שלו. בעולם הצמיגים של רכבי 4*4 ישנם מספר יצרנים שזוכים למוניטין רב, אך המחירים של הצמיגים שלהם יהיו בהתאם. עם זאת, זכרו שלמוניטין הזה יש סיבה, וכנראה שאלו באמת הצמיגים הטובים ביותר לרכב 4*4.

 

דגם הצמיג

הנתון השני שמשפיע על המחיר הוא כמובן סוג הצמיג. הסוג הזול ביותר אלו צמיגים שמיועדים בעיקר עבור נסיעה בכביש, ולמעשה הם מתאימים למי שמשתמש ברכב 4*4 כמו רכב רגיל. בצד השני נמצאים צמיגי שטח, שמעניקים לרכב שלכם עבירות רבה בשטח, אך פחות נעימים לנסיעת כביש. בתווך ניתן למצוא צמיגים שמנסים לשלב יחד בין שני העולמות הללו.

צמיג

מחיר בפועל

בעוד שהמחיר עבור צמיג של רכב פרטי הוא קצת יותר מ200 ₪, המחיר של צמיגים עבור רכב שטח יכול להגיע גם ל1000 ₪. יחד עם זאת, אם התקציב מהווה מגבלה מבחינתכם, תוכלו למצוא צמיגים ב500 ₪.

הדבר שהכי חשוב לזכור הוא להתאים את הצמיגים לסוג השימוש שלכם ברכב. אל תגיעו למצב שבו אתם נמצאים בעומק השטח עם צמיגים שלא מאפשרים לרכב שלכם להמשיך בנסיעה.

 

לסיכום

ברכב 4*4 לצמיג ישנה חשיבות מיוחדת. יכולת האחיזה בשטח, העבירות ומניעת התקלות הן יכולות קריטיות ולצמיג ישנה אחריות רבה ביחס אליהן. המחיר של צמיג לרכב 4*4 יהיה יקר יותר מאשר מחיר של צמיג לרכב רגיל, ולו בשל העובדה שהצמיג הזה אמור להתמודד עם אתגרים שלא קיימים ברכב רגיל. המחיר של הצמיג נקבע לפי היצרן, האיכות, וכמובן מאפיינים ייחודיים של הצמיג עצמו.

אוטו

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם