כמה עולה התקנה של עמדה לטעינת רכבים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנה האחרונה כבר אי אפשר להתעלם מהכמות ההולכת וגדלה של רכבים חשמליים בכבישי ישראל. הרכבים הללו לא מזהמים, הנסיעה השוטפת בהם זולה יותר, והיום כבר לא צריך להיות עשיר גדול כדי לקנות רכב כזה. כדי שהרכב החשמלי שלכם יוכל לנסוע, הוא זקוק כמובן חשמל, ואותו הוא יוכל לקבל דרך עמדת טעינה. כאן נספר לכם על המחיר של התקנת עמדה כזו.

 

עמדת טעינה לרכב חשמלי

עמדת טעינה לרכב חשמלי היא פשוט שקע חשמלי מיוחד שאליו אתם מחברים את הרכב החשמלי. כמו תחנת הדלק, בלי העמדה הזו הרכב שלכם פשוט לא יוכל לנסוע. בישראל עדיין אין מספיק עמדות, מה שמוביל לא מעט אנשים להתקין עמדות טעינה באופן פרטי. https://dsgcs.co.il. המחיר של התקנת העמדה משתנה לפי מספר נתונים שכדאי לדעת לפני שניגשים להתקנה של העמדה.

רכב חשמלי

ציבורית או פרטית

השאלה הראשונה שעליה תצטרכו לענות כאשר אתם ניגשים להתקנה של עמדה כזו היא האם ללכת על עמדה ציבורית או פרטית. עמדה ציבורית מאפשרת לכם להטעין יחד מספר רכבים, בעוד שעמדה פרטית שמיועדת כפי שניתן להבין מהשם שלה לאנשים פרטיים מכילה בדרך כלל רק עמדת טעינה אחת.

במקומות ציבוריים עמדת טעינה ציבורית היא הכרח בלתי נמנע, לאור העובדה שכיום יש יותר ויותר אנשים שמחזיקים ברכבים חשמליים. מבחינת הבדל במחיר, הפער בין העמדות הוא משמעותי. בעוד שעמדה טעינה פרטית עולה כמה אלפי שקלים, המחיר של העמדה הציבורית הוא סביב ה100 אלף ₪.

 

תלת פאזי או חד פאזי

כאמור, עמדת טעינה פרטית עולה כמה אלפי שקלים, אולם יש מספר נתונים שישפעו על המחיר הסופי של העמדה. אחד מהם הוא האם תבחרו בשקע תלת פאזי או חד פאזי. פאזה היא יחידת מידה שמתארת את הזרם החשמלי, וכפי שברור לכם, עמדה תלת פאזית היא עמדה שמזרימה חשמל בעוצמה גבוהה יותר. גם אם זה יעלה לכם קצת יותר יקר, הרכב שלכם יטען מהר יותר.

שלב בודד

עמדת טעינה חכמה

פיצ'ר נוסף שקיים בעמדות טעינה הוא חיבור שלהן לאינטרנט אלחוטי. אם אתם רוצים להיות מעודכנים בכל רגע מה המצב של הסוללה שלכם, תוכלו לעשות את זה בעזרת העמדות הללו. הטלפון הנייד שלכם יוכל להיות מחובר על העמדה, ולעדכן אתכם בזמן אמת על המצב. במקומות שבהם צריך לנהל את העומס של העמדה, עמדה חכמה היא משהו שלא כדאי לוותר עליו.

 

לסיכום

יחד עם העלייה במספר הרכבים החשמליים, יש צורך לדאוג לעמדות טעינה עבור אותם רכבים. עמדות ציבוריות הן כאלה שבהן ניתן להטעין יחד מספר רכבים, בעוד שלעמדה פרטית יש בדרך כלל רק חיבור אחד. קיימים מאפיינים נוספים שמבדילים את העמדות אחת מהשנייה. ביניהם ניתן למנות את עוצמת הזרם החשמלי של העמדה, וכמובן האם מדובר בעמדה חכמה או לא.

עמדת טעינה לרכב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם