כמה עולה ציפוי ננו קרמי לרכב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנשים רבים מנסים לשמור על הרכב שלהם שיראה כמו חדש. פגעי מזג האוויר, השנים שעוברות, ובכלל, הבלאי הכללי. אז איך שומרים על הרכב, על צבעו ועל החלונות שלו? אחד הפתרונות הטובים ביותר בתחום הוא ציפוי ננו קמי לרכב. מה זה ציפוי ננו קרמי? איך בוחרים את הטוב ביותר? וכמה זה עולה? כל הפרטים ממש כאן לפניכם.

 

ציפוי ננו קרמי לרכב

מדובר בציפוי שעשוי מפולימר נוזלי. בדרך כלל שמים אותו באופן ידני על כל שטחו החיצוני של הרכב. לאחר מכן, מתרחש תהליך כלשהו, שגורם ליצירת שכבת הגנה על הרכב. צריך לדעת שמדובר בציפוי פולימרי בצבע שקוף, מאוד דק, שנצמד אל הרכב ואינו דורש שחזור שלו כל מספר חודשים כמו ציפויים אחרים מסוג זה. אם תחפשו ציפוי כזה באתרים כמו MIX Detailing, מן הסתם תמצאו בלי יותר מדי בעיות.

עלות ציפוי ננו קרמי לרכב

אז כמה זה עולה?

לפני שמדברים על מחיר צריך לדעת שטווח המחירים גדול מאוד. למה זה כך? מכיוון שהמחיר כולל בעצם שני מרכיבים עיקריים, את הציפוי עצמו, ואת כל עבודות הפוליש וההכנה שהוא דורש. מה זה אומר תכלס? שיש רכבים שהנחת הציפוי תדרוש עבורה רבה של ניקוי ופוליש, לעיתים פוליש רב שלבי, ולכן רק העבודה תעלה בין 900 ₪ ל1200 ₪. לעומת זאת ישנם רכבים, בעיקר רכבים חדשים, שעלות הפוליש בהם תעלה הרבה פחות.

 

וכמה תכל'ס עולה הציפוי ננו קרמי עצמו?

הציפוי עצמו כנראה יעלה לכם בין 600 ל – 800 ₪, גם פה ישנם הבדלים, אבל הם בעיקר מינוריים, מכיוון שהמחיר של הציפוי עצמו די אחיד. המחיר הזה כאמור לא כולל את העבודה הדרושה להתקנת הציפוי, ולכן אין להתייחס אליו בלבד, אלא לקחת אותו כאחד משני מרכיבי המחיר. כדאי להדגיש שחשיבותו של ציפוי ננו קרמי גבוהה מאוד.

למי מאתנו לא יצא לחנות ליד גדר ולהתחכך בה מעט? או לעבור ליד רכב שכן, או כל פריט מתכת אחר שגרם לשריטות בפח הרכב? בדיוק בשביל זה הומצא הציפוי. ציפוי ננו קמי יעזור לכם להמשיך לשמור על הרכב כשהוא מבריק, ונראה כמו חדש, גם לאחר מספר שנים. אתרים כמו MIX Detailing יפרטו לכם את הרווחים הנוספים הקיימים בו.

לסיום, כשבודקים את מחיר ציפוי ננו קרמי צריך להבין שהמחיר מורכב משני מרכיבים. אחד מהם פחות משתנה, וזה הציפוי עצמו שעולה בין 600 ₪ ל – 800 ₪. המרכיב השני במחיר הוא העבודה. פוליש רב שלבי, יכול לעלות במקרים מסויימים כמעט 1200 ₪. לעומת זאת, אם מדובר במכונית חדשה יחסית, שמורה ונקייה, יכול להיות שעלות הפוליש תהיה סביב ה- 800 ₪. לכן, לפני שאתם קונים, שימו לב למצב הרכב שלכם, וערכו את השוואות המחירים לפי נתון זה.

עלות ציפוי ננו קרמי לרכב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם