כמה עולות אופניים חשמליים 48 וולט?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם התקדמות הטכנולוגיה, המון כלים שונים התפתחו והפכו להיות נוחים יותר לשימוש באמצעות עזרים חשמליים. בין כלים אלה ניתן למצוא כלי תחבורה שונים, למשל סקייטבורד, קורקינט ואופניים.

את אלה שדרגו והפכו מכלי תחבורה שפועלים על יכולת הדחיפה או הדיווש של הרוכב לכלי תחבורה שמסוגלים להסתמך על מקור אנרגיה אחר, שעוזר בדחיפת הכלי והרוכב להמון מקומות שונים – ללא מאמץ מיוחד. אז כמה עולים אופניים חשמליים שכאלה ומה החשיבות של כאלה הפועלים על סוללה עוצמתית יותר?

 

מה סוגי האופניים השונים ותכונותיהם?

לאופניים חשמליים יש דגמים שונים ומגוונים, כל אחד בעל תכונות שונות מהאחר. יש דגמים עם שלד קל יותר וכאלה עם שלד עבה שמותאם לשביל פחות חלק, גלגלים גדולים בולמי זעזועים, יש אופניים שמגיעים עם יכולת לאותת ולצפור וכאלה שיכולים להתקפל ובכך נוחים לנשיאה בהמון דרכים שונות.

מלבד זה, יש שוני בסוללות המגיעות עם האופניים – ובכך גם יש אופניים שמותאמים לנסיעות ארוכות בהרבה מאחרים. למשל, אופניים חשמליים 48v עובדים על סוללה חזקה יותר שתאפשר נסיעות ארוכות בהרבה.

 

שימושי עבודה ופנאי באופניים

יש המון שימושים שונים לאופניים חשמליים. מלבד השימוש הקבוע של נסיעות ממקום למקום, ניתן להשתמש באופניים גם לצרכים אחרים – למשל עבודה. כמובן שהאופניים יכולים להיות כלי תחבורה נהדר להגעה וחזרה מהעבודה, אבל גם לשימוש של עבודה במשלוחים, למשל, ניתן להשתמש באופניים חשמליים. חשוב לשים לב שהאופניים בעלי מנוע חזק ויכולת לנסוע המון זמן – כלומר סוללה טובה – לשימוש יעיל שלהם לאורך המון זמן עבודה.

 

מה החשיבות של סוללה חזקה?

יש כמה וכמה סוללות היום לאופניים חשמליים, עם כאלה חזקות יותר וכאלה פחות. לאנשים שמשתמשים המון פעמים ולאורך המון זמן באופניים, משתמשים בהם לנסיעות ארוכות ואפילו לנסיעות בתוך ערים גדולות – יש חשיבות מכרעת לסוללה חזקה.

אם הסוללה חלשה ולא מסוגלת להמשיך לתפעל את האופניים ליותר מכמה שעות בודדות, אז באמצע נסיעה הסוללה תיגמר או באמצע היום – ואז עד הגעה לאפשרות טעינה לסוללה ועד טעינה מלאה שלה יקח המון זמן – אופציה לא יעילה ולא נוחה כלל.

 

כמה עולים אופניים חשמליים עם סוללת 48 וולט?

אז גם כשמסתכלים על אופניים חשמליים עם סוללה מהסוג הזה, סוללה של 48 וולט – סוללה חזקה במיוחד שמסוגלת לספק המון זמן נסיעה נוח – עדיין יש דגמים שונים בעלי שינויים כאלה ואחרים שמובילים לשינויים במחיר.

אז למשל דגם מאוד מוכר של אופניים חשמליים 48v שיצא ב2022 ומשלב שלד חזק, גלגלי מגנזיום ומערכת איתותים עולה 4500 שקלים, בעוד אופניים חשמליים עם אותה סוללה אך גלגלים פחות מותאמי שטח ויכולת התקפלות עולים 3300 שקלים. מלבד דגמים אלה יש עוד כמה נוספים, רובם פחות חדשים ויותר דומים לדגם שעולה 3300 שקלים, ולכן מחירם נע באותו טווח.

 

לסיכום…

יש המון דגמים שונים של אופניים חשמליים, גם כאלה בעלי סוללה חזקה של 48 וולט. מתוכם ניתן להתאים את הבחירה לתנאי שטח או כביש, יכולת מהירות גבוהה יותר או בלמים שונים ושלדה מתקפלת – אבל בכל מצב עם סוללה שכזו זמן הנסיעה האפשרית ארוך במיוחד ומאוד נוח לשימוש.

עלות אופניים חשמליים 48 וואט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם